Gå til innhold

Noen tanker fra meg


de_to og den lille

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsgravid, nå 12+5 uker og vi har endelig fortalt nyheten til de vi ønsker å dele den med. Jeg fant ut at jeg var gravid i uke 8, så det er bare fire uker siden. Enda er tiden fra jeg skjønte det frem til nå gått utrolig fort. Jeg har fortsatt vansker med å tro at det vokser en liten en i magen, kjenner jo ingen symptomer eller noe (men det er jo helt normalt). Likevel er hodet fylt av tanker om den lille, håp om at babyen er frisk og fin og trives i magen og redsler for at det skal være noe galt med den og for at den plutselig ikke skal være der mer. Prøver likevel å være positiv og gleder meg til de første sparkene og å få se lillingen på UL. Er også utrolig glad for alle de fantastiske menneskene vi faktisk har rundt oss som bryr seg og gleder seg kjempemye til det kommer en liten baby. Også er det fint å gå seg litt vill her inne på BIM med alle de andre vordende mødre ;)

 

Håper alle koser seg masse i sommer og gleder seg over det lille livet som vokser inni dere :) Krysser fingrene for at de små fortsetter å klore seg fast og at vi får en hel haug med sprelske og fine januarbabyer!

 

Klem til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...