Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Lang historie kort : Han ser ikke problemet med å la ungene spise pølse hver dag, ei hel uke. For de liker det jo.... Ei heller å fore minstemann med massee spekeskinke dag etter dag, for han liker det jo... Har mange slike eksempel. Protester faller på steingrunn. (for de liker det jo) Ja, men hva me då variere litt ? De trenger å lære seg å like andre ting også, i tillegg til det rent ernæringsmessige. Også i ferien. Dette her jeg sagt nå hver dag, men han steker likevel de forb.. pølsene og da står valget mellom å nekte ungene å forsyne seg med det, eller svelge enda en kamel. Jeg hjelper selvfølgelig til på kjøkkenet, og lager gjerne litt alternative ting til ungene ( de spiser ikke rent kjøtt) Men han er sjef over grillen, og ferdig med den saken. Han blir snurt om noen sier han imot også... Jeg kjenner det er litt for lenge å være her ei hel uke. Grillmat hver bidige dag, samme type kjøtt, samme type potet, samme type salat. Og jordbær med fløte og sukker til dessert. HVER eneste dag hele uka. Greit at man liker det, men jeg begynner å bli temmelig drittlei. Ikke lett å skjære gjennom og si at "nå lager vi maten" heller. Ssmme sak i jula. Da spiser man ribbe hver dag hele jula, gjerne også til lunsk og til å grille på bålet i skogen... Luksusproblem, ja jeg vet. Men greit å blåse ut for det.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Hva med å bidra litt selv da? Ingen liker snyltere og surepaver, uansett
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Huff, tror jeg hadde klikket.. Jeg blir temmelig fort matlei, så tror jeg hadde streiket! Ellers hadde det ikke blitt mye mat på meg i den ferien..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå