Gå til innhold

har vært arbeidsledig alenemor i flere år,og nå skal jeg flytte med typen...hva skjer med inntektene mine?nav


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hå har jeg overgangsstønad,( kan ha dette i 2 år til viss jeg er alene) , har støtte til barnehage til eldste, får bostøtte og barnetrygt for tre barn...(har to barn), og småbarnstillegg. hva mister jeg når jeg flytter med typen(ikke barnefar)? vet en får beholde overgangsstønaden i et år, men hva med resten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arbeidsledig i flere år??? Nå får du lette på ræva, frøken, og se til å skaffe deg en jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte eg ville få et svar slik som det siste...har gått skole og vært gravid og diverse andre ting, men det gidde eg ikke forklare , ville kun ha svar på det eg spørte om=)

er det ikke sik at en fpr behlde os i et år? viss me flytter ilag i september, så har jeg bare den til nyttår? eller til neste september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg jobb ja! Og det kan vel ikke kalles inntekt, men stønad! Håper du har en god grunn til å ikke jobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

extra barnetrygd beholder man i 10 mnd eller ett år etter man har blitt samboere. OS aner jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja flytter du i september får du kun til nyttår.

 

Jeg "mistet" selv over 8000 i støtte når jeg flyttet sammen med min kjæreste. Men sånn er det nå bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar=)

for deg som lurte, grunnen til at jeg ikke jobber nå er fordi jeg har en liten baby på 6mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En baby som er 6 mnd gammel og du flytter sammen med en som ikke er barnefar? Some people move fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...