Gå til innhold

jeg har endelig oppdaget orgasme... herreguuud at jeg klarte meg uten!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har vært i flere lange forhold over mange år men har aldri fått orgasme. onanerte aldri fordi jeg fikk det aldri til. prøvde et par ganger men tenner jo ikke akkurat på meg selv og er ikke flink til å fantasere!

 

så fant jeg ut at jeg kunne gjøre et forsøk med dusjen.. oj oj oj hadde jeg bare visst dette før! nå blir det hver kveld etter jenta har lagt seg hihihi for nå er jeg avhengig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heheheh så bra for deg! Orgasme er jo ike akkurat vondt ;) stå på,og ta igjen for alle de gangene du ikke har fått det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe prøver å ta igjen for det ja :) hadde liksom gitt opp. trodde ikke jeg kunne få det.. dumme meg som ikke prøvde dette for lenge siden :)

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så flott da :-)

 

Og når du først har "knekket" koden og fått det til på en måte så er det mye lettere å oppnå orgasme på andre måter også. Kjøp deg en god vibrator og en g-stav eller lignende, prøv ut ulike stillinger og ulike måter og gi deg selv mange orgasmer :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe velkommen etter.

Fant orgasmen da jeg var 13, hatt ca 200 orgasmer pr år i nå 25 år, det blir vel ca 5000 orgasmer...altså, velkommen etter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, og velkommen til "oss"

 

ps,dere med tenåringsdøtre som dusjer opp til 5 ganger pr dag.Kjøp en vibrator,de har oppdaget klitoris:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...