Gå til innhold

Lammeskinn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det brukes i vogna om sommern? Eller blir det for varmt?

Mini er nå 11 mnd og vi har ikke kjøpt lammeskinn, enda ;) Er det noe vits nå? Greit å ha i vogna i barnehagen til høsten/vinteren, eller skal vi bare la vær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kunnet bruke det til min gutt på sommeren, det ble alt for varmt for han(har prøvd).

Om du trenger å kjøpe kommer vel an på hvilken vognpose du har. Har du en som er varm og god, kan du sikkert bra droppe å kjøpe skinn når du har klart deg uten til nå.

Jeg har brukt skinn lite både i seng og vogn, og det har gått helt fint. Har hatt lammeskinnspose om vinteren. Og på sommeren har jeg en fôret sportsvognpute i vognen. Bruker skinnet mest på vår og høst når det ikke er kaldt nok til pose

Skrevet

Ja, bukes hele året! :)

Deilig og lunt uten å bli klamt.

Skrevet

Min gutt blir faktisk klam og svett av å ligge på lammeskinn!

Skrevet

Jeg bruker lammeskinn i vogna i bgh om vinteren selv om jeg har god pose. Det luner jo ekstra, og det blir mykere for barnet å ligge. Noen bruker også liggeunderlag som de klipper til og har i vogna. Om sommeren pleier jeg å brette til et helseteppe og ha under barna. Føler at det kan bli klamt om de sitter rett vogna (men det er kanskje forskjell på vogn-stoff...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...