Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Kan det brukes i vogna om sommern? Eller blir det for varmt? Mini er nå 11 mnd og vi har ikke kjøpt lammeskinn, enda Er det noe vits nå? Greit å ha i vogna i barnehagen til høsten/vinteren, eller skal vi bare la vær?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Jeg har ikke kunnet bruke det til min gutt på sommeren, det ble alt for varmt for han(har prøvd). Om du trenger å kjøpe kommer vel an på hvilken vognpose du har. Har du en som er varm og god, kan du sikkert bra droppe å kjøpe skinn når du har klart deg uten til nå. Jeg har brukt skinn lite både i seng og vogn, og det har gått helt fint. Har hatt lammeskinnspose om vinteren. Og på sommeren har jeg en fôret sportsvognpute i vognen. Bruker skinnet mest på vår og høst når det ikke er kaldt nok til pose
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #3 Skrevet 16. juli 2010 Ja, bukes hele året! Deilig og lunt uten å bli klamt.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #4 Skrevet 16. juli 2010 Min gutt blir faktisk klam og svett av å ligge på lammeskinn!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2010 #6 Skrevet 16. juli 2010 Jeg bruker lammeskinn i vogna i bgh om vinteren selv om jeg har god pose. Det luner jo ekstra, og det blir mykere for barnet å ligge. Noen bruker også liggeunderlag som de klipper til og har i vogna. Om sommeren pleier jeg å brette til et helseteppe og ha under barna. Føler at det kan bli klamt om de sitter rett vogna (men det er kanskje forskjell på vogn-stoff...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå