Gå til innhold

Skriver du noe på facebookveggen til din kjære?


Villa Perlesukker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver mindre til gulesider enn han til meg. Men jeg vet innimellom ikke hva jeg skal skrive så til tiden blir det en del humor samt gåter haha

 

Han skriver sikkert 1 gang i uka på veggen min at: han elsker meg, gleder seg til middag eller kino, har hatt en fin helg osv.

 

Skriver dere på veggen til deres kjære?

 

Synes egentlig det er litt koselig å lese at folk skriver søte ting til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har jeg aldri gjort faktisk. ser ikke helt poenget med det da han er lite på FB og vi ser hvernadre hver dag og snakker sammen face to face når det er noe...;-) Skriver heller søte, romatiske sms`er til hvernadre...føler det passer oss litt bedre enn å skrive det så "alle" kan lese det på FB;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender nesten aldri sms til hverandre. Kanskje 1 i uken men det er maks. Rart hvor forskjellige man er:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gjør sjeldent det..

 

Innimellom jeg kommenterer statusen hans, men skriver ikke på veggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irismor

Ja med jevne mellomrom. :-)

Sms sender jeg sjelden til ham, hvis jeg gjør så er det som regel handleliste så han ikke glemmer det han skal kjøpe med seg hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, vi er så lite aktiv på fb. Vi er inne å kiker begge to, men lite aktivitet fra vår side.

Men en sjelden gang legger jeg et hjerte på veggen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei sjelden. Føler det blir litt kleint på en måte, så offentlig som FB er, så hjertene og kjærlighetserklæringene får han servert face to face istedet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et vennepar som stadig kommer med kjærlighetserklæringer til hverandre på fb. Mannen min og jeg ler litt av det ;p Kunne ikke falt oss inn å skrive det så alle skal se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Syns ærlig talt det blir litt pinlig siden vi bor sammen ;)

 

Har kanskje litt med at vi ikke akkurat er nyforelsket lenger etter over 11 år sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort det.

Vi ler også litt av de som legger ut kjærlighetserklæringer.

Spesielt ett par som vi vet at sliter i rl. Det blir litt rart å lese på veggen at "åååh. Jeg har verdens beste mann xxx" og "jeg elsker deg over alt på jord, xxx", når samme person en dag tidligere har fortalt at de vurderer å gå fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver kun en bursdagshilsen en gang i året..hehe... ellers skriver vi aldri til hverandre på facebook. Sitter jo i samme sofa hver kveld..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!! Hehe, synes det er litt pinlig. Vi snakker jo sammen hver dag, så det er helt unødvendig.

Har vel kommentert en status eller to, men thats it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke på Facebook, og erklærte senest i går at det har han aldri tenkt å være heller..

 

Og hadde han vært det hadde jeg nok ikke skrevet på wallen hans. Jeg er ikke så glad i klisne meldinger hverken på FB eller sms, så det er like greit;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før tenkte jeg at jeg aldri ville likt det, men det var vel fordi han jeg var sammen med ikke var typen til å gjøre slikt.

 

Nå derimot, så tenker jeg at det også viser at du er moden og ikke redd for å vise omverden at du elsker din kjære.

Klart ikke hele tiden og alt med moderasjoner.. Men, menn som ikke er redd for å vise sine følelser også overfor andre, har jo i grunn stor respekt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat kjærlighetserklæringer, men har kommentert i statusfelt, bilder og sånn en sjelden gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...