Gå til innhold

Vet dere alltid hvor deres mann er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener, sier han ifra hvis han stikker ut for eksempel på kvelden?

Min gjør ikke det. Jeg kan plutselig oppdage at han er borte og at bilen er borte uten at han har sagt noe. Så kommer han ofte hjem et par timer senere og sier at han bare har vært "her" eller "der".

Jeg syns ikke noe om dette, jeg sier bestandig ifra hvis jeg skal ut av huset. Ville bare høre hvordan andre har det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvfølgelig sier vi fra hvis vi drar noe sted!! Herlighet!

Skrevet

Her i huset sier vi alle, både store og små, ifra når vi går ut og når vi ca. er tilbake igjen. Det er da vanlig folkeskikk å si hade når man går ut. Er det ikke?

Skrevet

Ja det er da en selvfølge spør du meg..

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Han er enten på jobb, sammen med meg/barnet vårt, eller så gir han beskjed om han drar noe sted.

Men så klart, om han drar noe annet sted enn han sier, det vet jeg jo ikke da.

Skrevet

nja, sånn ca... Han sier ifra før han reiser så langt at han trenger bil, men da kan han si noe som "jeg stikker opp til......" Er ikke vedkommende hjemme har han ikke noe meldeplikt om han finner på noe annet.

Så lenge vi har barn sammen kan vi ikke bare stikke uten å si ifra, det er da ikke noen selvfølge at den andre parten skal sitte hjemme?

Skrevet

Ja hadde ikke likt om det var annerledes.

Her har vi en tett kommuniksjon på det meste ;) Også hvor vi befinner oss. Han er til og med så søt at han alltid ringer før han skal reise i et møte om det er utenfor Oslo bare for å si hvor han er ;)

Skrevet

Ja, med unntak av når han kommer i snakk med en eller annen nabo og tar seg en kaffekopp og skravler litt.

Skrevet

jepp, det vet jeg, eller han sier ivertfall hvor han skal. men om det er dit han drar har jeg ikke sjekka opp, men har ingen grunn til å tvile:)

Skrevet

Ja, vi har da barn sammen så det skulle jo bare mangle. Han kan jo ikke bare stikke av uten å si fra

Skrevet

Selvfølgelig, det hadde ikke vært mye forhold hvis vi ikke kommuniserte :-(

Skrevet

Han spør alltid om det er greit at han tar en tur ut, og sier selvfølgelig ifra når han går. Skulle tatt seg ut om man bare stiller av når man har barn å ta seg av.. Hva om vi begge "stakk av" samtidig, da ville plutselig ungene vært alene hjemme!

Har ikke jernkontroll da, hender han stikker innom et sted uten å ha sagt fra til meg først. Men jeg vet selvfølgelig at han er ute på farten..

Skrevet

Liker at han sier ifra hvor han går, om han går dit vet jo ikke jeg, men stoler på at han er der han sier.

Hvis han endrer planer, er det fint om han sier fra. Hvis han plutselig er lengre borte enn det han sa han skulle gjøre, begynner jeg jo å lure på om det er skjedd noe. Som han plutselig har besøkt en kompis, så vet jeg ihvertfall at han er i live.

Skrevet

ja selvfølgelig vet vi hvor den andre er til enhver tid

Skrevet

Ja, jeg er i et seriøst forhold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...