Gå til innhold

hvorfor vil ingen ha forhold med meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

arrhhhggggg, jeg blir såååå frustrert. det er nå andre mannen jeg dater/er med på litt over et år, begge disse mennene startet det hele, og holdt på en god stund, de som har tatt intiativet til mer, de som faktisk virker som om de vil noe mer, behandler meg som en dame bør bli behandlet osv. jeg er ikke kravstor, krangler ikke og vil ikke pushe de. men når vi kommer til stykket har begge sagt at de ikke er klar for forhold/at så fort det blir seriøst blir de "redd"... BEGGE TO!

 

Er det bare en unnskyldning fordi det er noe med meg eller... han første var jeg med i 3-4 måneder, og han siste nå har jeg vært med i 5 måneder. men når det kommer til denne "praten" da stikker de av. men han siste her, han har ikke stukket av, sender meg meldinger, ringer og står i hver eneste dag, sier jeg er pen, kul og alt mulig. men forhold? nei. her blir jeg til og med drømt skitne drømmer om, runka til tanken av meg visst og alt. MEN FORHOLD?! Det vil de ikke ha. Føler meg rett og slett nesten som den puledukka.

 

*tar et dypt åndedrag, puster ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja...det er ikke lett det der. Jeg vet ikke noe om deg eller de du dater, men en liten solskinnshistorie fra meg: Min samboer og far til mine to barn, var like redd for forpliktelse i starten. Vi var "sammen" i laaaaang tid, uten at vi definerte det som forhold. Vennene våre var frustrerte fordi vi tydeligvis hadde sagt det samme til dem hver for oss, men ikke turde snakke sammen...(vi var da 20-21 år)

 

Så det KAN være at du bare må gi det tid, selv om nesten et halvt år burde være nok... Hvor gammel er denne mannen?

 

Om du ikke tror at dette kan være slik, at han bare er "treig", så ville jeg nok ha sagt at jeg ikke kan være sammen med noen som ikke vil det samme som jeg., Ikke noe artig å være "puledukke" som du sier. Du er bedre enn som så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har mange det før de møter den rette:)

 

Hang in there!!!

 

Ei venninne sa til meg: Man må pule en del frosker før man finner prinsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...