Gå til innhold

Hvordan ville dere tolket det hvis mannen din plutselig ble veldig obs på å "passe på" telefonen sin, eller ta den med seg hvor enn han drar


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og i tillegg sletter anrop og meldinger?

 

Ja, vi pleier å låne hverandres telefoner. Men synes det er merkelig at han plutselig har begynt å slette meldinger (ikke alle), og enkelte anrop..

 

Fra før av har vi tillitsproblem da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

x'n min gjorde det. fan i senere tid ut at han hadde hatt MANGE på siden. MANGE. jeg har hørt over 30 navn. det var grusomt.et under at jeg ikke fikk kjønnsykdommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi

 

Ja, det er nok meg igjen, heh..:-p

 

Han er ikke så mye borte bortsett fra når han er på jobb. Men denne uka har han jobbet overtid.

 

Fint og fint sammen.. Har som sagt et tillitsproblem, men denne uka har han virkelig krøpet for meg for å holde meg igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min begynte sånn, og det viste seg at han hadde seg på si med både den ene og den andre.

Nå er ikke jeg av typen som sjekker typens mobil etc, men alarmbjellene begynte å ringe når han plutselig begynte på den måten. Og det viste seg jo at min magefølelse stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da ville jeg tenkt at han var i ferd med å planlegge en overraskelse til meg som han var livredd skulle spoleres :-).. eller noe sånt .-o

 

Neida, det er klart man blir mistenksom da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi

 

Faen hvor skakkjørt jeg egentlig er..Paranoid til 1000!

 

Med stor sjanse for å høres tver igjennom dum, så tror jeg ikke han er sammen med andre kvinner..Tror heller det er noe annet han holder skjult, men vet ikke hva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er det nok ja, dessverre...

 

Jeg har skjult mobilen min en eneste gang, og det var etter en bytur der en kamerat av venninnen min (som jeg var på byn med) hadde lagt inn sitt nummer på min telefon og vise versa. Ikke noe snuskeri (fra min side i alle fall), men jeg visste at kjæresten min var rimelig sjalu av seg, og var redd for at han skulle finne nummeret.

 

I mitt tilfelle var det ikke snakk om utroskap eller slikt, men poenget mitt er at det alltid er en grunn til at folk gjemmer mobilene sine / sletter meldinger og slikt...Håper dere finner ut av det sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utro menn er noe dritt.

 

Bare en ting å gjøre: dra!

 

Masse lykke til. Klem fra meg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

........da ringer man mobilselskapet, "klager" på regningen, og ber om utskrift over bruk for siste regninig, samt bestiller spesifisert regning fremover, og sånn finner man ut om han har noen svin på skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du ikke han er sammen med andre damer?

Hva er du redd for, da?

Hva tror du det er?

Ikke vær naiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo tidligere sagt selv at han drev med dop- og er det ikke andre damer, er det nok derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke tolket det i det hele tatt, hadde spurt rett ut hvorfor. Hvis ingen logisk forklaring kom eller jeg fikk full tilgang til telefonen hans hadde jeg tatt det som en selvfølge at han skjulte noe og var utro. Hadde ikke skjedd i forholdet vårt for vi er helt åpne på alt (pc, data osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi

 

Nå er det ikke lett å få sannhet ut av denne mannen. Han kan finne på å lyve om hva han spiste til lunsj, feks.

 

Nei, faen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri levd med en slik mann, jeg fortjener bedre og det gjrø du også (hvis du ikke er like ille selv).

I et forhold er det en selvfølge for meg at vi ikke skjuler ting for hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min samboer holdt på sånn med eks kona si når vi møttes.. Han tok med seg tlf OVERALT! tilog med inn på do når han var hjemme.. Og han var jo utro mot ho, så kan godt være et tegn.. Noe skjuler han hvertfall for deg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på innleggene til deg HI. Min helt ærlige mening er at denne mannen skjuler noe. Neppe utroskap, virker faktisk ikke slik. Men etter all sannsynlighet noe annet. Skal jeg tippe er det stoff det går på. Eller noe lignende. Snakker av erfaring da jeg selv har vært i et forhold hvor jeg etter en tid fant ut en hel masse han skjulte for meg. Deriblant stoff(bruk, kjøp/salg), anabole steroider, inkassogjeld, "dårlig" vennekrets, utroskap, bidragsgjeld and so on.......

 

Jeg flytta på dagen.

 

Kjenner igjen alle signalene. Og jeg er IKKE hverken sjalu eller mistenksom. så kan trygt si at det kom som et sjokk på meg da jeg fant ut alt dette. Som feks at han fortsatt var sammen med eksdama si.

 

 

"When love is for the highest bidder, there can be no trust. Without trust, there is no love. Jealousy will drive you mad".

Dette kan jeg skrive under på........

 

Det snodige oppi alt var at HAN var den som ikke stolte på meg. En løgner tror alle andre lyver, en som er utro tror alle andre er det, en som stjeler tror alle andre stjeler osv.

 

Jeg skal ikke fortelle deg hva du skal eller bør gjøre, men etter å ha lest alt du har skrevet den siste tiden vil jeg anbefale deg å virkelig tenke deg om.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da eksen min studerte i usa og jeg besøkte han, hadde vi en liten krangel og han var sikekr på jeg skjulte noe. han insisterte på å få gå inn på facebook profilen min og se alt på innboks.. helt greit sa jeg så lenge jeg får gjøre det samme med din profil..

 

han gikk inn på min, fant ingenting. trodde han hadde meg da han så en mld fra eksen min men når han leste så han at det bare sto om tips til hve jeg kunne gjøre i cancun i mexico for han hadde vært der en mnd tidligere. og at jeg skrev tilbake hvor mye jeg savnet og gledet meg til å treffe kjøresten min igjen (han som leste)

 

så var det hans meldinger... bare fra jenter. ekser.. og om hvor god sex de hadde. masse flørting... jeg ble kvalm..

 

men, som dere ser: eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være helt ærlig: Jeg var utro en gang. Og da var jeg sånn. Passet godt på telefonen i tilfelle jeg skulle få en mld fra "elskeren".

Og slettet meldingene jeg fikk fra han med en gang og de jeg sendte ble slettet med en gang. Bommert da batteriet gikk og jeg akkurat ikke fikk slettet den ene jeg svarte på.

Da var vi på båttur med noen venner. Men jeg gjorde det slutt da for jeg klarte ikke være sammen med han lenger vi bare kranglet og jeg hadde ikke følelser for han lenger. Jeg reiste rett hjem og glemte mobilen. Da fant jo han de meldingene med en gang han fikk ladet mobilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...