Gå til innhold

I dag tenker jeg koffert!


Villa Perlesukker

Anbefalte innlegg

Og er nokså lei av å pakke nå ;)

 

Startskuddet for livet i helvete har gått og det neste året skal vi leve i rot. Å flytte er jammen herlig!

 

Alt er kaos hos oss nå. Finner ikke ei eneste truse, sur fordi jeg har pakket ned alt av kjøkkenutstyr, gardiner ligger ikke samlet og jeg kan forsikre dere om at jeg ikke får prisen for mest effektiv pakking!

 

Huset vi flytter inn i om 2 uker skal totalrenoveres mens vi bor der.

 

Jeg er utrolig glad for at flokken ikke er her de neste to ukene.

 

Jeg vurderer sterkt å kjøpe trampoline, fotballmål og en haug av leker til flokken rett etter at vi flytter inn slik at de ikke maser. Katt eller hund you name it bare jeg får RO!

 

Sett meg i kategorien mammasomvilhafred!

 

Er det bare jeg som er stresset når det flyttes eller er dette helt normalt?

 

Og hvem i heiteste inviterte alle folka hit? Er det vanlig at folk kommer innom bare for å titte hvor langt man er kommet i pakkingen? Hjelp meg da i det minste ikke kom å holde meg fra jobben! grrrr

 

Vurderer å henge skilt på døra: DO NOT DISTURB!!!

 

Kan tenkes at jeg er litt premenstruell hihi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, sånt pæs da gitt!

 

og jeg som tenkte å skrive ned koffertsangen til deg som hjelp, men jeg lister meg utav tråden og retter opp skiltet, som hang litt skjevt ;)

 

 

 

psst; lykke til med pakkingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Know the feeling!!!

Er midt i et flyttekaos selv. Fader hvor mye man har tatt vare på????!!!!

Guuuud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rampongi: takker ;)

 

PAVEEL: Jeg er helt overgitt over meg selv. At gulesider har mye rot ok men at jeg har så mye dritt er helt vilt haha. Trodde jeg skulle klare meg med 4 esker på kjøkkenet. Det ble 8 store!!!

 

Har fylt 5 søppelsekker med dritt som skal på dynga. Nå skal det jammen ryddes. Klær som je gikke har hatt på meg på 1 år skal bort!

 

Helt vilt hva man tar vare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte 15 store pappesker på clasohlson, var sikker på at da hadde jeg MER enn NOK.................

 

Not!!!!

Alle er brukt opp, og egentlig ser det ikke ut til at det er så mye som er borte.............................................

 

Jeg har kasta masse, solgt endel og mye skal på loppemarked.

 

Dette er siste gangen jeg flytter!!! Dette gidder jeg ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA herlig! Jeg startet med 12 esker fra Ikea og klarer meg IKKE med det gitt.

 

Det verste med flytting forresten må da være når man endelig er ferdig så må man begynne å vaske. Huff jeg sitter og moter meg opp til å begynne i stua men har mest lyst til å surfe på nett i kveld og ta det i morgen ....

 

Eller ringe vaskebyrå.... hihi

 

Lurer på hvis jeg utsetter vaskingen så lenge at vi ser at vi ikke får tid til det så ringe vaskebyrå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, er ikke kommet så langt som å kunne vaske ennå, og vettu.............jeg tror jammen meg at jeg leier en østeuropeer som bor i omegn her jeg. Mye enklere;P

 

Jeg tror du kan være veldig bissi i noen dager, og PLUTSELIG er det ikke tid til å vaske;)

 

Heldigvis så er gevinsten etter pakking etc vel verdt det. Men jeg sier det igjen. Dette er siste gangen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...