Gå til innhold

Tvillinger?? Trillinger??


soliver

Anbefalte innlegg

Nå skjer det noe spennende. Jeg er ti uker på vei, men jordmoren målte livmoren min til å være på størrelse med den den burde om jeg er femten uker på vei. Hun lyttet også etter hjertelyd, men fant den ikke, noe hun burde om jeg var i uke femten. I tillegg har jeg mange toeggede tvillinger i familien. :)

 

Så fikk jeg henvisning til ultralyd så raskt som mulig. Kjempespennende. Jeg har hele tiden sakt at jeg trodde det var to, en jente og en gutt. Utrolig spent!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oioi så gøy! når fikk du time til ul??

 

Regner med at du sier ifra når du har vært der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, superspennende! :)

Tror jeg får om en uke eller to, skal ringe dit om mase litt i morgen.

Vanvittig med to! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i Oslo prøv Smestad gynekologene, De holder ikke lang fra parkveien.

Ringte forrige fredag og fikk time med en gang på mandag, var da litt over 8 uker gravid. Dersom du er bekymret eller noe annet for du time kjapt, må bare sende dem henvisning på faks.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset! :) Bor i Nord-Norge, så det kan bli vanskelig. :P Fikk heldigvis time allerede på tirsdag. :) Ringte rett til sykehuset i dag, de har nok ikke fått henvisningen en gang. Hihi. :) Klarer ikke å tenke på noe annet enn på lillegullet/gullene! :D

 

Om det viser seg å være to er det fantastisk, og det viser seg å bare være en er det også fantastisk. Ooog... Vi har jo fått en ekstra tidlig ultralyd. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ett foster. :)

 

Livmoren var stor fordi jeg hadde en skillevegg i midten av den, slik at det ble to "kammer". I det ene lå lillegullet, mens det andre var tomt. Jordmoren sa at det muligens kunne ha vært to tidligere, men at den andre har falt ut... Hun så heller ikke noe antydning til to morkaker.

 

Men vi er superfornøyde og det var helt fantastisk å se fosteret. Sparket, slo, snudde seg og sprelte. Gled dere til ultralyd!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...