Gå til innhold

"Staaaakar, får du ikke smake på softisen du da? Ikke en gang en liten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

dypp med smokken din?"

 

Dette sa en fremmed forbipasserende da vi satt et sted og spiste softis, og babyen vår på 8 mnd satt i vogna, mens hun sendte meg et megetsigende blikk.

 

Babyen min viste ikke interesse for isen engang!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe ja min fikk smake her om dagen er 11 mnd, likte det ikke han...så slipper jeg det maset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike kommentarer reagererte jeg også på at enkelte sa, og at flere prøvde å "lure" gi han ting uten å en gang kjenne oss. Gutten min hadde da allergi, og vi måtte HELE tiden følge med for var så mange som bare prøvde å putte i forskjellige ting..!

Fikk også kommentarer på det selv fra folk som viste han var allergisk (tanten) at han må da få smake litt...hun skjønte fort at det ikke gikk da han fikk pusteproblemer etter en slurk kumelk (ungen tok ei flaske fra ett annet barn..)..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det teite er jo da at det ikke er en eneste sjel som sier det samme om det er gulrøtter eller brokkoli man spiser, og ikke vil gi ungen. Hvorfor er det ikke like synd på dem om de ikke får smake det, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lever i en verden der mange mener at hvis ungene ikke får sukker,da er det synd på dem! Nesten så folk tror at ikke ungen har det bra,hvis dem ikke får smake på sånne ting! Helt tragisk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er verst når det kommer fra kjente. (Sviger)oldemor som absolutt ikke tror på at gutten vår har melkeallergi og hele tiden må komme med "stakkars deg som ikke får ditt og datt"-utsagn... Har også prøvd å lokke ham til seg med sjokolade han ikke tåler når han ikke vil sitte på fanget! Så der gjelder det å passe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...