Gå til innhold

Hvordan sover deres på 5-6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge sover de om natta og hvor lenge og hvor mange ganger om dagen?

Vi må snu døgnet litt her og kanskje sove litt mindre på dagen, greit å vite hvordan andre har det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt på 6 mnd. Vi legger han ca 19.15 på kvelden. Våkner en gang om natten/tidlig morgen og får pupp. Da sover han til ca 07.00. Ikke helt faste rutiner om dagen. Han har gjerne to lurer på dagen, en ca kl 09.30 på en halvtime/time og så en kl 14.00 ca 1 time. Får han ikke til å sove lenger om dagen.

Skrevet

Vi legger han klokken syv, da sover han til tolv, får pupp, sover tre-fire timer til, ny pupp, og så sover han som regel til ca syv igjen. Sover to-tre ganger på dagen, totalt kanskje fire timer.

Skrevet

Får ikke jenta vår i seng før i 20-22-tiden. Da våkner hun og griner 2-3 ganger...og jeg må som regel frem m puppen (ups...). Men så sover hun helt til 6-7 tiden. Får mat i sengen og sover v siden av meg 2-3 timer til. Er jeg veldig trøtt sover hun kanskje enda en økt...

Hun har begynt å sove 2-3 blunder på dagen, men de er ofte bare 30 min. Og de siste dagene har jeg slitt med å i det hele tatt få henne til å sove. Så frustrerende! Hun gnir seg i øynene og er trøtt, men våkner m en gang jeg legger henne fra meg... er 5,5 mnd.

Skrevet

Vår gutt sover ca 12 timer om natten og har 3 dupper på dagtid på ca 30-45 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...