Gå til innhold

syns dette er så tøft.......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har fått påvist hjertefeil på babyen i magen... 1 kanskje 2 hull i hjertet... det er tatt fostervannsprøve og vi venter nå på svaret om det er noen kromosomfeil i tillegg... syns det er så forferdelig tøft ¨å gå å vente på svar...

 

det er ingen ting annet feil på ul enn hjertet...., så man har jo et lite håp om at det "bare" er hjertet... men jeg vet ikke hva jeg skal tro eller håpe... jeg har det så jævlig... er så redd for svaret på prøven.... takler snart ikke mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det! Fosteret mitt har avvik i hjertet, magesekk, tarm og nyrer. Dette ble ikke oppdaget før etter uke 23 og jeg har forhøyet risiko for prematur fødsel, så legene vil ikke ta prøven på meg. Jeg er redd, bekymret og frustrert.

 

Håper du får en fint svar på prøven og at det "bare" er hjertet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt.

Jeg fikk også greie på at barnet mitt hadde hjertefeil og tok også fostervannsprøve. Den så forøvrig helt fin ut.

Det var kun hjertefeil.

Dette er snart 10 år siden.

Har en nydelig jente som akkurat fylte 9 og er født med en alvorlig hjertefeil. Hun er operert 3 ganger og det har selvsagt vært tøft.

 

Hull i hjertet er heldigvis ikke så alvorlig, desutten er det ganske vanlig. Noen hull må lukkes ved hjelp av operasjon mens andre gror igjen av seg selv.

Det "fine" med barn med hull i hjertet er at de blir regnet som friske etter at de har blitt operert. Jenta mi blir aldri frisk, men hun lever et fint liv med visse begrensninger.

 

Jeg skjønner at du har det tøft og jeg ønsker deg masse lykke til.

Håper at fostervannsprøven viser at barnet ditt er friskt ellers.

Klem:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...