Gå til innhold

er det mangen som tar en tur på byn med venner i sommer og koser seg med utepils og har det gøy uten sambo avogtil ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

savner og bare ta en tur med venner , i og med at han aldri vil på byen. men han blir bare sur om jeg nevner det. hva søren jeg skal på byn for , han kan bli med på dagtid og ta en øl så kan vi reise hjem igjen!?hallo!. dere sjønner sikkert at jeg vil ut å kose meg. men så lurer jeg på om vi har det unormalt ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Min samboer og jeg er veldig opptatt av at begge skal kunne gå ut å kose seg med venner. Hvis jeg vil ut med venner en dag gir jeg bare beskjed om omvendt. Ingen stress med det..

 

Har du spurt han hvorfor han ikke vil ut på byen? Eller hvorfor han ikke vil at du skal? Jeg personlig mener det er viktig med litt egentid i forholdet. Jeg syns det er kjempe greit når sambo drar ut, for da får jeg en frikveld for meg selv :D Men vi stoler 100% på hverandre også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det hørtes helt normalt ut, dere må vel kunne gjøre selv med egne venner avogtil?

 

Her er vi ute med egne venner, ikke nødvendigvis på byn da men, ca 1 gang i uken.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et sånn forholdt før, hvor det å dra ut uten han var et ikke-tema. Spurte jeg om lov (noe jeg strengt tatt ikke hadde behøvd) ble han dritsur, og gnaga på det hele dagen. Når kvelden kom sa han bare "ja, bare dra du. Det går fint det"..når jeg så kom meg ut, så fikk jeg stadig sms hvor det sto "ja, nå håper jeg du har det gøy uten meg", eller "når kommer du hjem? Jge får ikke sove uten deg:..."

Møkkakjedelig!

 

Så fant jeg meg en ny mann, og første gang jeg spurte om jeg fikk dra ut å spise med noen venninder sa han "Hvorfor SPØR du om det?? Hvis du vil drikke så kan jeg godt kjøre og hente deg..."

 

Så ja, jeg drar ut med venner, sommer som vinter! Jeg har mer behov for det enn hva han har, men han får reise ut å finne på ting han også. Nå skal det nevnes at vi bor i "min" by, og hans venner er spredt utover hele Norge, sånn at han ikke har den samme gjengen her som jeg har (Han har bare 1-2 stk her han kan finne på noe med)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han spør bare hvorfor skal du plent på byen da ??? god stemning og koselig svarer jeg. : ja men vi kan da ha det kos hjemme også eller bare ta en øl på dagtid og reise hjem : må du drikke for og kose deg ??? dette får jeg høre. blir så matt at jeg gidder ikke fortsette det. kjenner jeg er lei og vil ut å kose meg en kveld snart! misunner dere. vi stoler også på hverandre(tror nå det) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro at det du beskriver er mer normalt enn man skulle tro. Dessverre.

 

Har samboeren din mange egne venner, eller har han ikke så mange han kan gå ut og møte uten deg? Er han sjalu? Kan du tenke deg andre årsaker til at han blir sur (trist?) når du har lyst til å gå på byen uten ham?

 

Det er fullstendig vanlig at man i et parforhold går ut uten hverandre. Her er vi sammen med (egne) venner, alene, ca en gang i uken i snitt. Kanskje litt oftere for meg enn for ham, da jeg har noe større sosialt behov enn ham.

 

Ta en prat med ham og spør hvorfor han ikke vil at du skal ut alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har egne venner,ikke så mangen ,men noen. jeg har heller ikke mangen vennene.. men han er ofte på besøk hos kamerater en kveld her og der.. skal spørre han neste gang jeg vil ut og samtalen begynner igjen :) slitsomt og ha det sånn. godt mulig han faktisk er redd andre gutter . eneste jeg kan komme frem til.. og ja det blir sånn at vi spør om lov. sjønner ikke at jeg gjør det jeg heller :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...