Gå til innhold

Savnet er så stort!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat sett i babyboken jeg lagde da datteren min var liten baby for ni år siden, sett på bildene og lest hva jeg har skrevet om små og store ting, og jeg skulle så inderlig har ønsket at jeg kunne ha laget en sånn bok til, kanskje til og med to.. Jeg ønsker å se den ømheten mannen min hadde i øynene på bildene når han holder sin nyfødte datter, enda en gang..

 

Aaah, jeg ønsker meg et barn til, kjære Gud, eller hvem det er som bestemmer, send meg en liten spire som kan gro i magen min!!..

 

Bare et lite hjertesukk fra en som sliter på tredje året..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det sitter en spire for deg snart ;-) du har kanskje startet utredning? Du kan kreve utredning hvis du har prøvet 1 år eller mer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en varm klem.

Vet så altfor godt hva dere går gjennom..

 

Vi brukte lang tid på å bli gravide med jenta vår. Og enda lenger tid med nr to..

 

Det er fire år mellom barna våre. Vi fikk det til til slutt.

 

Har dere vært til utredning?

Har du prøvd noe annet? Akupunktur eller lignende..

 

Håper spiren sitter hos dere snart..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finner ingenting fysiskt galt med oss, annet enn at jeg har noen merkelige sykluser, så jeg har fått prøvd pergotime, men hjalp ikke(enda i alle fall).. Håper på baby i 2011 engang!:)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tok halvannet år da jeg ble gravid med datteren vår, og da prøvde vi ikke engang.. Prøver å stresse ned og bare ta det som det kommer, men det er ikke så lett!

Har tenkt på akupunktur, får se om jeg tar skrittet og bestiller time når sommeren er over.. :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhør deg om ivf nå.

Du har gode muligheter som har vært gravid før, og at de ikke finner noe galt med dere.

 

Kan ta tid med ivf også, så start nå er mitt råd.

 

Skjønner at det er vanskelig å slappe av, men om du slapper av eller ei har ikke noe å si.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk så gammeldags at jeg ikke vil at barnet mitt skal unnfanges i et laboratorium, så hvis det ikke skjer på den gode gamle måten, så har vi ei datter som vi er sjeleglad for å ha fått! :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare tipse deg om dette:

 

http://www.iherb.com/Daily-Wellness-Company-Fertility-Blend-for-Women-90-Capsules/12209?at=0

 

Helsekostprodukt som har vist seg å være effektivt for mange.

 

http://www.iherb.com/Daily-Wellness-Company-Fertility-Blend-for-Men-60-Capsules/12875?at=0

Her er til mannen.

 

De sender overalt til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, det er noen som tenker som så at dersom det er meningen at det skal bli ett barn så kommer det.

 

Men hva med å adoptere, eller bli fosterforeldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men det er barn som allerede er her, og trenger hjelp.

Og det er da ikke unaturlig å hjelpe noen som trenger det, er det vell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...