Gå til innhold

Hva syns dere om denne bloggen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skryteblogg fra ende til annen.. og kjedelig... gjeeesp

 

"I dag har jeg løpt over Fløyen"

"I dag skal jeg på sats"

"I dag skal jeg spise smoothie til frokost".... og sånn går no dagan..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å fy fasan for et overfaldisk og lite givende, i mine øyne, liv den dama lever.

 

skal kamuflere alle narsissistiske trekk hos seg selv, bare virke søt og jovvial. egentlig tror jeg hun er en sinnsyk selvdigger som man kanskje ikke har de dypeste samtalene med utpå natta-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrooolig kjedelig. Bare skryt av hvor mye hun trener hele tiden..

 

Om att og om att det samme uke etter uke.. samme med den derre frisørbloggen hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det med den knotingen når hun snakker på videobloggene?? Hun er ikke bergenser, hun er stril, men hun prøver å snakke bergensk, patetisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅHH HERREGUD DERE ER BARE MISUNNELIGE!

Jeg er så sikker på at dere som har kommentert dette innlegget med negative kommentarere har et bedritent liv. haha. Dere klarer ikke å unne andre jenter/damer lykke og et vakkert utseende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, må le litt av dere ! Jeg kjenner damen, jobbet med henne på norsk frisørskole, hun er en av de snilleste, peneste og mest inspirerende damene jeg vet om! vis dere ikke liker det, ikke se på det da vel. hun er på topp listen av en grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi:-) Og det kom, omsider, misunnelses-argumentet. Det er et så flott argument å dra frem hver gang man ikke liker noe, noen eller skriver noe som kan oppfattes som kritikk.

Gjeeeeesp...zzz..... Misunnelses-argumentet er like kjedelig som Hitling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som kjenner henne.. Bergen er ikke så stort, så det er jo flere som gjør det da..! Ihvertfall kjenner noen som kjenner henne. Og hun framstiller livet sitt som en solskinnshistorie fra ende til annen, det er vel det som gjør at folk syns det blir kjedelig i lengden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke hva som engasjerer så veldig med denne dama.. Hun er pen og tilsynelatende vellykket ja, men dønn kjedelig jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...