Gå til innhold

Påvist seteleie på UL idag (30+6)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på UL av andre årsaker, men så ble det samtidig påvist at lille sitter pent plantet på stumpene sin.

 

Vet at lille fortsatt kan snu seg, men lurer likevel på om andre har erfaringer med å ha babyen i seteleie i slutten av uke 30! Hva ble utfallet?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sete, men tverrleie x 2 her. Begge bebisene tok til vettet og snudde da det nærmet seg termin (uke 36 og uke 37).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det var godt å høre :)

 

Vet jo at sjansen er tilstede for at han skal snu seg, men tankene svirrer nå alikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tverrleie frem til 2 uker før fødsel. Snudde seg rette veien, men tøysa nok omkring inni der til at det ble haste-ks pga av navlestreng rundt hodet og kropp. Gikk kjempegreit og var ikke så skummelt som det høres ut som..

Var lita, hadde vel for god plass inni der, artig å snu på seg tydligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 snudde seg i uke 36

2 uke 38

3. mann i uke 39!

 

Alle var over 3600 gram og ingen av dem festet seg.

 

De surra rundt og rundt, jeg merket ikke noe, men gikk regelmessig på UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe å stresse med, ungen har fortsatt god plass til å snu seg. Min var i seteleie i uke 31, nå i uke 34 er han i hodeleie.

Min eldste lå i tverrleie til uke 38 før hun snudde seg riktig vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror snudde seg rett som det var frem til termin minst! (gikk 13 dager over).

Når jeg var å snudde han første og siste gang sa overlegen at han ville at jeg skulle komme inn (kjøre 1 1/2 time) hver gang han snudde seg til seteleie. Ellers så var planen ul når jeg kom inn, gikk vannet måtte jeg komme med en gang om de skulle ha sjans å snu han.

Han var 4602 g ved fødsel, så det har tydeligvis vært god plass inni der hehe =)

 

Han lå i hodeleie når fødsel var i gang, og godt var det. Hadde ikke fått født han i seteleie pga str.

 

Når jeg snudde så gravde de plass til hodet nedover slik at han skulle trives bedre slik..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstemann lå med hue ned fra uke 28 og nå slik helt frem til fødsel.

andremann snudde sge plutselig dagen før jeg fødte, og det var ikke særlig behagelig :P

planen var å føde henne i sete, hu var målt til 3500 gr ved fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstemann lå i sete så lenge han bodde i magen, og fødte i seteleie også. Ene foten lå langs kroppen hans, mens andre foten pekte nedover. Han var 3670g. Fødselen gikk helt kjempe fint, ingen rift og ingen bedøvelse.

andremann lå riktig vei, og kom med hode først. det var en fæl fødsel. veide 2900 g. skulle nesten tro det var værst første gangen. Så når 3 kommer, så gjør det meg ingenting om h*n ligger i seteleie. det er jo selvfølgelig veldig forskjellig, men jeg syns setefødselen var best. De er så flinke. og du har jo fremdeles nesten 10 uker igjen, så ville ikke bekymret meg noe enda. Og ikke ville jeg mekymret meg visst den fremdeles lå i sete oppunder termin heller. det går så fint så! lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...