Gå til innhold

halloween bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har tenkt litt på å ha halloween bryllup, der alle må kle seg ut, men det skal være klasse over det hele.

men det jeg lurer litt på da er, tror dere en prest vil vie oss når alle har halloween kostymer å når brud og brudgom er vampyrer, eller hvem kan vie oss hvis presten ikke vil, for hvis vi ikke kan gifte oss i kirken vil vi bli viet utendørs eller noe. men hvem kan vie oss utenfor kirken og ikke inne hos byfogden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prest vier bare i kirken. Byfogden vier bare i tingretten.

Kan dere ikke heller ha en Halloweenfest etter vielsen?

Skrevet

vi vil vie oss i kirken, men tenkte bare hvis ikke presten vil vie oss om det var noen andre som kan vie oss utenfor kirken eller byfogden.

selvfølgelig kan vi det, men tanken var at vi alle sammen skulle slippe å skifte klær før festen, og slik jeg tenkte d så blir klærne våre å lillegutt sine klær ganske dyre, så ville slippe å kjøpe nye dresser til mannen og lillegutt og en til kjole til meg.

Skrevet

Hei

Jeg har vært i et bryllup som ble holdt utendørs. De giftet seg da human etisk.

Et annet vennepar av meg giftet seg også human etisk, og de valgte tradisjonell sermoni (ble holdt i en sal på hotellet hvor resten av festen skulle være), med fokuset på dem som par istede for det bibelske.

Så hvis det ikke må være kristelig bryllup, er det jo verdt å høre med human etisk forbund der du bor? :)

Lykke til, og utrolig kult tema til bryllupet deres! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...