Gå til innhold

Hva er det absolutt kjedeligste du gjør??


LOTP i Barneparadis<3<3<3

Anbefalte innlegg

Sortere familiens utallige par med nesten like, men likevel forskjellige svarte sokker.... Har en stor kurv som står og venter på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sharazi

Vaske vinduer!!!

 

Ååå, det var så deilig å være gravid! Da kom svigermor og vasket alle vinduene våre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som har med klesvask og gjøre, må ta meg ordentlig i nakken hver dag for å holde hauge nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stå å vente på rødt lys i et halvt år (bitte litt overdrevet) fordi gaten var plutselig blitt enveiskjørt, pga veiarbeid.

og jeg som trodde jeg var sååå lur som valgte den veien av 4 mulige.

 

hadde det ikke vært barn i bilen hadde jeg prøvd og ta livet av meg selv ved å svelge min egen tunge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå i lange køer på butikken etc. Jeg greier alltid å velge den køen som går desidert tregest, og som alle idioter står i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor synes dere det er kjedelig å matche sokker?

Det er jo dødsgøy - man blir jo så glad når man endelig finner to like=D

 

Men, mm, det kjedeligste JEG gjør? Brette poser! (Skjønner ikke vitsen (annet enn at det selvfølgelig tar mindre plass) og haaaater at min farmor har gjort meg avhengig av dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedeligste jeg gjør er å bæsje. Å sitte på do generelt er utrolig kjedelig selv om det ikke tar så lange tiden, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer alle som hater å legge på plass tøy og melder meg inn i den klubben.

 

mrs.bad,ta en liten neve vaskepulver,støvsug dette før du støvsuger resten av huset.Det etterlater en god duft;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste jeg vet er å støvsuge g å ta ut av oppvaskmaskinen.Noen jeg stort sett gjør ca annehver dag:(

 

Liker heller ikke å legge på plass klær og å pusse vindu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Male hus!!!

 

To strøk må vi ha, og det er et stort hus...Kjekt og ha god plass til vanlig, men GUD; så utrolig kjipt når det skal males......

 

Og når man i tillegg blir svimmel i en gardintrapp, og det er 15 m opp til mønet på ene siden av huset...DA sliter man..Heldigvis er jeg ikke alene om det...

 

Jeg kan komme og ta husarbeid (selv om det er det nest kjedeligste jegkan gjøre) for dere alle om dere kommer og maler ferdig huset vårt :o)

 

Som en god nummer tre, må jeg vel si "bygge togbane".....

 

Altså, Male hus, husarbeid og bygge togbane..DET er det kjedeligste her i gården..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...