Gå til innhold

fosterlyd på over 170 - flere som har erfaring med høy fosterlyd?? uke 35 (samme som 3.tri)


BabyButterfly<3fødeklar

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag og fostelyden lå på 172. Til vanlig har den ligget på mellom 130-150. Skal tilbake for rekontroll i morgen.. Men må si at jeg er litt bekymret.

 

Vet heller ikke hva som vil skje hvis babyen fortsatt er like stresset i morgen.. Er 35+3 uker på vei. Håper ikke fødselen må settes igang enda - har ikke ordnet ferdig en ting her hjemme ;)

 

Noen som har erfaring med dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble henvist til UL og ctg på sykehuset to ganger jeg har opplevd det....

 

Der ble det imidlertid konstatert at fosterlyden var tilbake til normalen...Er vel bare slikt som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som alvefrøken her også. Hjertelyden var plutselig over 180, målt hos jordmor, og hun ringte straks til sykehuset og fikk meg opp på kontroll der. Alt viste seg å være i orden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

sånn som kan skje når de er litt aktive mens man måler.

Jeg har sittet på CTG-registrering og den vesle i magen har hatt over 200 på det meste.... Men absolutt greit å få sjekket det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at flere har opplevd det samme.. og at alt har vært normalt! Men skulle ønske jeg også ble henvist videre i dag i stedenfor å måtte vente på ny time hos legen i morgen... Sitter jo bare og kjenner etter liv. Skulle ønske vi hadde et lite vindu inn der, slik at vi kunne sjekke at alt var fint :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...