Gå til innhold

Skolesekk til 1. klassing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe merke å anbefale eller andre tips?

*venter spent på skolestart for storebror*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sønnens klasse har så og si alle Beckmann eller Bergans. Sønnen har Bergans siden han likte den best. Og Beckmanns var to liter større hvilket utgjør endel for så små kropper. Men begge virker bra å ha på ryggen :) Husker det var en test i vg, dagbladet eller noe forrige året. Da var det flere gode merker med, men jg husker ikke hvilke de var.

Skrevet

Her får vi gratis skolesekk før skolestart...men vi har hatt Bergans sekker på begge guttene siden 1 klasse.....

Skrevet

Vi kjøpte Beckmann sin uten lokk.

Synes den med lokk ser så stor ut, og det lokket er uansett i veien. Jr er trålende fornøyd.

Kjøpte på tilbud (?) til 599 inkl tilhørende gymsekk.

Den kommer han nok ikke til å bruke så mye, men den har også seler og fungerer som liten sekk (har den med på ferie nå faktisk, med tegnesaker i)

Skrevet

Beckmann skolesekk med haimotiv med lokk =) synes ikke den var stor til vår 6åring.

Skrevet

Takk for tips! Hvor har dere kjøpt de da? Ser de selger i diverse bokhandlere etc.

Skrevet

Ikke kjempestor, men stor i forhold til hva de skal ha oppi.

Jr valgte også haimotiv. Kjempetøff :-)

Skrevet

tja det er jo smak og behag, er det ikke?

Skrevet

synes den uten lokk var litt barnehageaktig...men det er jo smak og behag

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har kjøpt beckman sin. Jenta falt for den med en gang! ;o) Lys med noen lila og rosa bloster på. Og den var veldig praktisk utstyrt med lommer og diverse, syns nå ho mor ;o)

Den kosta 599 tror jeg. Svigermor spanderte :)

Skrevet

Gutten vår begynner i 1. klasse til høsten og vi har kjøpt Bergans til ham. Så på Beckman også, men syns det ble litt for "klumpete". Syns bergans virket nettere og greiere til en 1. klassing. Har hatt Bergans hele tiden i bhg også, og har vært veldig fornøyd med den, så satser på at vi blir like fornøyd med denne;-)

Skrevet

Måtte inn å lese her og noterer hva som skal kjøpes til datteren og sønnen som begge må ha ny sekk. Gleder meg til datteren skal begynne i 1. klasse.

sukk.... tiden flyr ;)

Gjest thricane
Skrevet

vi kjøpte skolesekk i dag:-) handlet på bokhandelen og der fant vi en med flammer på. hehe. aner ikke merket.

Skrevet

Vi har hatt Bergans 18l til begge ungene i bhg tiden og hadde tenkt å bruke den på skolen til Jr også, men Gudmor og Gudfar spanderer heller en ny sekk. Da var hans eget ønske en Beckmann sekk med hai på. Så han får den i bursdagsgave (rett før skolestart) vi har kjøpt likt penal til og bergans sekken blir brukt hver gang de har tur dag (en fast dag hver uke)

Skrevet

De selger forresten de Berganssekkene på G-sport til 199,- for tiden;-) Koster vanligvis 499,-.

Skrevet

Hihi,haimotivet er kuult ser jeg.

Min datter fikk også en beckmann sekk.Vi måtte inngå ett komprimiss ang sekken. Ho valgte (under tvang) en jente sekk,men ville ha hai sekken! Ho fikk penal med hai motivet da;-)

Skrevet

Hvorfor fikk hun ikke haisekken da?

Skrevet

Monajenten.

De andre jentene vi kjenner som skal i samme klassen er veldig jentete,liker bratz/hanna montana,abba og sånn.

Jeg er rett og slett redd for at hun vil bli mobbet og utstøtt av jentene om vi ikke demper gutten i jenta vår litt.

Om hun fortsatt er populær og har mange venner når hun skal ha neste sekk vil hun få velge fritt.

Men siden det er første klasse er det viktigste for meg at hun passer inn og får venner.

Så hun fikk ikke haisekken fordi jeg tvinger henne til å være litt mer jentete. (var det slemt?)

Hele greia har vært litt vanskelig for meg.Jeg vil såklart at hun skal være den hun er,skape sin egen identitet og fremme egne interesser. Men jeg vil også at hun passer inn og har venner.Om ikke jentene vil leke med henne blir hun kjempelei seg.Vi har hatt noen runder i barnehagen med mobbing osv allerede,og jeg håper vi klarer oss uten for mange slike ting på skolen.

Skrevet

Kjære søte deg, du trengte ikke å svare så utfyllende altså:-) Jeg skjønner mammahjertet ditt veldig godt, jeg. Har selv en guttejente og prøver å la henne være seg selv mest mulig, men av og til må vi som mammaer følge hjertet vårt og gå for det.

Hun er sikkert strålende fornøyd med haipennalet sitt:-)

Lykke til med skolestart!!

Skrevet

hehe

Det er så mange andre her inne,og de kaster så store stein:-P

Orket ikke svære stein i hodet for å beskytte jenta mi:-D

Husker ikke alltid forskjellen på anonym og skravle,ihvertfall ikke sånn laaangt over leggetid;-)

Skrevet

Om min gutt ville ha rosa sekk, hadde nok jeg gjort det samme som det, Ellen F.

Skjønner tankegangen.

Skrevet

Arvingen har en north face sekk som er praktisk utstyrt med flere lommer, passe strl. samtidig som den er kul å se på. Kostet rundt tusen kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...