Gå til innhold

Det er jo ingen plasser å reise for neste helg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å overasske konemor med en utenlandsreise neste helg. Bare henne og meg. Helst til Roma eller Barcelona, men det er jo ingen plasser igjen. Og ingen fly som korresponderer slik at vi kan være der fra fre-søn. Hun har ikke ferie så det er ingen mulighet til å utvide med flere dager.

Vi har hatt besøk omtrent hele sommeren, vært ute og reist og vært sosiale. Det kommer gjester på besøk hele tiden, noe vi setter pris på. Men, jeg vil ha samboeren min i fred for bare EN helg !!!!! Uten barn.

Jeg vil reise bort der vi er helt utilgjengelige. Der folk ikke kan ringe å si at de er underveis med hele kompaniet uten og ha spurt oss først. Jeg er dritt lei å vaske 500 jævla kvm. hver gang det kommer nye folk. Lei av å vanne alle drittblomstene som oppfører seg schizofrent. LEI av å skifte dynetrekk, lei av å rydde opp etter unger, lei av å klippe busker på en million tomt. Ellers så elsker jeg gården. Elsker besøk og elsker å holde på hjemme. Men, jeg vil ha EN bare EN helg hvor det bare er oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norwegian har ledig til Barcelona ser jeg.. 23-25/7.. ca 4000,- pr person, men dog :o)

Skrevet

Ja, det er et økonomisk perspektiv oppi dette også da. Da kommer hotellet ved siden av og betale 10 000,- fra fre-søn er dyrt synes jeg.

Men, takk for at du sjekket. Jeg har tittet på restplasser, men det er stort sett ledig fra aug bare.

Skrevet

Har du sjekket billetter med Norwegian til Italia? Vi fikk veldig billige billetter til Venezia i hvert fall. Så kan man leie leilighet i stedet for hotell. Det er billigere og bedre.

Skrevet

Mente til Roma da..:-p Skrev Venezia fordi vi har bestilt dit, men de har også til Roma, for vi sjekket det også. Men vanskelig å få til billig for en helg.

Godt tips: Sjekk tur med et flyselskap og retur med et annet. Da tror jeg sjansen er større for at du får billigbilletter begge veier!

Skrevet

Sjekk momondo.com flyreisesøkemotor :)

Skrevet

Hvor bor du da? Ryanair og Norwegian fra Rygge er et bra alternativ hvis du bor på østlandet eller finner fly som korresponderer.

Skrevet

Hva med å bare kjøre til Stockholm/Gøteborg? Er jo knall vær der nå, og veldig koselig byer. Spiller neste ingen rolle hvor man er, bare man får kjæreste tid:)

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips alle sammen:-) Det setter jeg stor pris på:-))) Jeg har bestillt spahotell med behandlinger både fre, lør og sønd:-)) Gleder meg masse. det skal bli så godt og bare være oss to:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...