Gå til innhold

Dere som har vært i et voldelig forhold .


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tvang meg selv til det. Jeg elsket han jo av en eller annen grunn og tilga han hver gang.. Men visste at jeg måtte komme meg vekk for det ble verre og oftere..

 

Ringte til mamma den ene gangen og fortalte det til henne. Det var VELDIG vanskelig fordi det var flaut og jeg hade jo løjet i 4 år om hvordan jeg hadde slått meg..

 

Er veldig glad i dag for at jeg forlot han. Han gjorde alt for å få meg tilbake, sa han skulle skaffe hjelp osv... Det var kjempevanskelig for jeg var jo så glad i han..

Men som sagt, angrer ikke. Er veldig lykkelig i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forlot han da jeg skjønte jeg holdt på å utslette meg selv. Søkte hjelp, fikk god støtte hos psykolog og i kvinnegruppe for kvinner som har vært utsatt for vold. Veldig glad for støtteapparatet rundt meg.

 

Det har tatt lang tid å komme på beina igjen og enda idag skjønner jeg IKKE hvordan jeg kunne bli glad i en mann som utsatte meg for vold.

Jeg kommer aldri til å tilgi meg selv den smerten jeg har påført ikke bare meg selv, men også mine barn som måtte leve med dette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heldigvis ikke barn da jeg var i dette forholdet, da hadde jeg kanskje gått fra han tidligere. Jeg har faktisk ikke søkt hjelp før nå etter jeg fikk datteren min. Går i samtaler hos ATV (Alternativ til vold) som hjelper både de som utøver volden og ofrene som har opplevd det. Godt å snakke med noen som har spesialisert seg på området :)

 

nn15.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...