Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Kan det være så vanskelig? Et nett, nettet, flere nett, de nettene.
valkyrien Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Det er mye som er vanskelig angående det norske språket på diverse fora ja...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Oi oi oi, viss man skal henge seg opp i alle skriveleifene, så har man jammen en heldagsjobb. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 Enig med deg, HI! HAr ei kusine som hele tiden oppdatere fb-statusene sine med at hun har rydda på romme eller har vondt i hode... Ergrer meg grønn til tider...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå