Panterjenta85 Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Da har hun plassert yngste dattra si (15 år) hos annen familie og drar til amerika med ny kjæreste.... uten returbillett.... Egentlig litt letta jeg kjenner jeg...
PAVEEL Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Høres ut som en veldig omtenksom og snill dame:s
Panterjenta85 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2010 ja forferdelig omtenksom gitt.... Da vi var på besøk i høst sa hun streng til sin datter at hun ikke fikk dra ut med venninner nå som vi var på besøk. En time etter sier hun at hun skal på byen til kvelden, ender med at hun begynner å stelle seg i firetida og sier hade halv seks... Så ikke henne igjen før til middagstider dagen etter... *sukk* Godt å ikke behøve å finne på unnskyldninger til hvorfor vi ikke er så ofte på besøk lenger.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 oi høres ikke så bra ut. ikke akkurat en man hadde stolt mye på når det gjaldt mine barn når hun gjør slikt med sin egen. ok så er jenta 15 år ja da man kan jo dra på en ferie med kjæresten uten unger. men uten retur billett eller en retur dato? som i kommer tvilsomt tilbake? det er ikke bra. hun trenger en skikkelig tenkebolle full av fornuft men det er kansje noe sent.
Collet :) Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 Skulle ønske min svigermor kunne dratt til amerika - for alltid... Hun er uhelbredelig alkoholiker og ødelegger min manns og våre liv med hvordan hun lever sitt. Møkkadame!!!
Marbella Skrevet 15. juli 2010 #6 Skrevet 15. juli 2010 Jeg unner alle svigermødre en Amerikatur uten retur ha ha ha ha.........Hva er det med svigermødre????? Lurer på om hva som gjør dem som de er???
Panterjenta85 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2010 ja hva er det med dem? *sukk* Nei denna dama tar virkelig kaka... Jeg skjønner bare ikke hva som har skjedd med mammahjertet hennes.... Hu drar fra jenta si... Bare flytter fra henne... Som om ikke den jenta har vært igjennom nok i sitt liv så velger mora et nytt mannebein over henne... Nå har jeg vært mor i nesten ett år og kjærligheten til jenta mi bare vokser jo lenger jeg kjenner henne. Hva har skjedd med den dama? Er veldig gla jeg har god kontakt med 15åringen da. Føler meg nesten som en mor for henne...
Gjest thricane Skrevet 15. juli 2010 #8 Skrevet 15. juli 2010 stakkars jenta på 15 år..... tenk hvordan hun har det. håper det er en god familie hun er hos nå da.
Panterjenta85 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2010 Alt er bedre enn hos moren iaffal... :S Hun er hos en slektning, tror det blir bra, men jenta er jo ikke vant til å ha grenser i livet sitt, så blir nok en utfordring. Håper bare ikke på situasjoner a la "du er ikke mammaen min så jeg gidder ikke høre på deg" eller "du er ikke min datter så jeg gir deg ikke lik frihet/økonomi som min egen datter" Vi får se... Kun tiden vil vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå