Gå til innhold

hvilke nettsider MÅ dere bare innom....


Uro4

Anbefalte innlegg

Vil gjerne ha litt tips til noen nye blogger, nettsteder... som dere leser.

 

Selv er jeg innom lokalavisa, vg, facebook, dinbaby.... og noen av bloggene på blogg.no.

 

gi meg gjerne linker til nettbutikker dere hadler i også...til barna og dere selv.

 

Jeg handler smokker på navnesmokken.no der finner jeg de eneste smokkene snuppa vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker klærne fra pompdelux.no! Til vesle kompis altså.. De er veldig fine og behagelige.

 

Ellers er jeg nok inne på de samme sidene som deg gitt.. Nå om dagen kikker jeg også en del på lekesider og interiørsider, da det nærmer seg ettårsdagen samt at vi skal flytte. Tar gjerne i mot tips selv til sider dere andre er inne på, man går fort i stå og bare sjekker de samme sidene om og om igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

facebook, sol.no og alle aviser (jobber på kontor og er stille på jobb nå om dagene....) finn.no dinbaby, horoskop på sol, ved månedskifte sjekker jeg alltid mnd horoskop og en blogg jeg følger med på.

 

Handler på hm og ellos. En sjelden gang på ebay, og titter ofte innom andre nettbutikker men angrer ofte før jeg kommer til betalingsdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ innom e-posten, lokalavisa, facebook, tre blogger, vg og dib.

 

Ellers sjekker jeg innimellom på gsport.no for tilbud. Endel tilbud fins bare på nett :)

 

sparkjop.no

nfoto.no

barnashus

netthandelen.no (huff og huff, kan kjøpe masse dritt som jeg ikke har bruk for)

markmaster.no (navnelapper til tøy og ting) Billig og bra!

 

Synes denne bloggen er nydelig og morsomt å se alt hun får til :)

hvitstil.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff noen dager blir det alt for mye pc tid på kvelden.

 

Faste er: fecebook, mailen, vg, dinbaby, barnimagen

 

Handler ikke så mye på nettet. Er litt pingle når det kommer til det.

 

Men titte jo endel da, men ikke noen spesielle sider. Ja så titter jeg litt på finn. Alt fra biler leker og drømmer meg fort bort i et hus eller en hytte.

 

En blogg jeg har fulgt litt med på er http://hjerteskatter.blogspot.com/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Facebook, nyheter, din baby, mailen..

 

Har vært på ferie nå og ser at MYE har skjedd her inne, men nå er jeg tilbake altså... veldig fraværende i det siste i know :(

 

Den bloggen lissiliz skjønner jeg du følger med på. HUff, leste litt og tårene rant!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja den dagen han døde satt jeg i sofaen og gråt. Samboer lurte veldig på hva det var, så fortalte han. Han fikk helt gåsehud.

 

Gråter så lett, så egentlig er det ikke bra for meg å lese slik ting. Men har fulgt med så kan ikke stoppe

 

Velkommen tilbake lykke2009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

facebook, dinbaby, aviser, mail....

 

har shoppet litt på nett fra minimikki.no, hostbarn.no, lilleprinsen.no, minsten.no. og har kjøpt noen ting brukt på finn (vippestol, lekegrind, bæremeis og brio-gåvogn).

 

kan ikke begynne å følge med på blogger, for da bruker jeg altfor mye tid på pc'n. prøver å ikke slå på pc'n før lillemann har lagt seg, for jeg blir jo helt opphengt i den i steden for å leke med han...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...