Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Jada, jeg vet at ingen her kan _vite_ dette, men jeg er likevel interessert i hva dere tenker om det, så here goes: Hadde en SA i mai, og har hatt sykluser litt på bærtur siden. Fikk sist positivt på eggløsningstest på dag 21 i syklusen (søndag 27. juni). Hadde også positiv test mandagen, men negativ tirsdagen. IKM er da beregnet til enten søndag eller mandag denne uken. Ingen mens har kommet, jeg er på dag 40 idag. Har hatt utflod med en miiiiinistripe rødt i, såvidt man så det, men så stoppet det helt opp. Har ingen magevondt eller mensmurringer, ingen dårlig mage, som jeg alltid pleier ellers. Tok en cb-digital lørdag, den var negativ, og strimmel idag- også negativ. MEN, på strimmelen kan man aaaaaaane en liten strek. Eller, man ser den vel egentlig ikke, er mindre enn en skyggestrek på en måte. Er liksom sånn at siden jeg ser så intenst på den, i sterkt lys, opp mot noe hvitt, så ser jeg hvor streken skulle ha vært, om dere skjønner, hehe.. Jeg tipper dette bare er ønsketenkning, og at jeg ikke er gravid, men jeg blir gal av å lure. Jeg har hatt ustabile sykluser en stund, men da har det kun vært eggløsningen som har vært på tur, mensen har alltid kommet når den skal ift el, alltid ca 14 dager etter. Og jeg har alltid veldig spesifikke menssymptomer, men de er jo ikke her denne gangen. Samtidig kan jo SA'en forstyrre mensen, og jeg stoler på at cb-testen er korrekt negativ, den er jo veldig følsom. Er det noen som kan si meg hva det kan være? Jeg har jo hatt mensen en gang tidligere etter SA'en, da kom den som den skulle. Tidligere, før jeg fikk barn, gikk mensen som ei klokke.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Kjøp en ny test og sjekk i morgen. Er du gravid har nok hcg-nivået steget nok til at det synes skikkelig innen da. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 Lykke til!! Håper det er en liten spire i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå