Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Hei. Lurer på om jeg kan bade i sjøen/havet uten at det påvirker egget mitt? Om det kanskje ikke har festa seg ennå, så bader jeg og ødelegger alt....har det noe å si?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Bad i vei...skjønte ikke helt hva du mente, men hvis du er gravid og har fått positiv test så er egget allerede festet. Så vet du det ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Egget som slippes av eggstokken da vet du og skal opp i livmora
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 er i uke 3 nå, så jeg vil ikke teste ennå. men lurte på om egget ikke fester seg hvis jeg driver på med mye rart (f.eks svømming)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #6 Skrevet 15. juli 2010 Åpningen til livmora er lukket om har slim som stenger den mikroskopiske åpningen som er, slik at vann etc ikke kommer opp der. Sædcellene må svømme for harde livet for å komme inn f.eks. Om det hadde vært åpent for at badevann kunne komme inn ville nok ganske mange hatt livmorbetennelser veldig ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå