Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Jeg skal innrømme at jeg ikke er noen norsklærer. Jeg gjør nok en slurvefeil i ny og ne, men å være voksen og tro at det faktisk skrives "apselutt", "ny og ned" eller "ambefale" skulle vært forbudt. Det er for drøyt. Skal vi spleise på en ordbok som de talentløse kan dele på? (Nei, jeg nekter å tro at 70-80 % av brukerene på dib/bim har dysleksi)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Enklere: De kan få en av meg... http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Jeg synes du er kikkelig urettfærdi nå. Bare fordiatte du bare jør slurvefæil, så må du henge deg opp i de alle andre skriver fæil åsså? Det hakke falt deg inn at folk bare kødder?! Hvissatte folk har lystå skrive apselutt og ambefale innpå her, så la dem jøre de da vell! Sell skriver jeg fæilfritt, men gidder ikke bry meg om alle andres skrivefæil (sånn såmm at de ikke hetter "brukerene", men brukerne...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå