Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 Er det noen som har positiv erfaring med dette? Jeg lurer slik på om en nattpose kan være løsningen på nattlige nerveproblemer, jeg ligger nemlig og bekymrer meg for om småen har dyna på. Hvordan tok barnet det? Hat? :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Min datter var ca 4,5 mnd når jeg begynnte med det fordi hun vridde seg over på magen hele tiden og våknet at hun var redd og sliten i nakken fordi hun ikke kjønte at det gikk ann å legge hode ned for å avlaste,så jeg prøvde pose og hun fant roen for kvelden fortere.Siden vridningen ikke virket viljestyr men bare en beveglese som skjedde i følge av urolighet når hun iikke ville sove fikk hun bedre sovn siden hun fortere sovnet. her funket det helt topp og fikk aldri følelesen av at hun fikk klaus el lignende.. prøv du ,så finner du fort ut om barnet ditt liker det. ps husk at posene er jo ikke trange ved forenden!er liksom ikke slik at de ikke får rørt en fingenr om du forstår..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 Mini sover med pose pga at han alltid sparker av seg dyna. Men posen er jo ikke tjoret fast i senga da, så han klarer jo fint å bevege seg akkurat dit han vil i senga. Det er jo bare at han har "dyna" med seg når han vrir og vender på seg i søvne
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Nattpose som bare er pose er vel ikke akkurat tortur da. Det er jo bare for å passe på at de er varme og ikke får dyna over hodet. 'Bruker bare det vi. ikke dyne.
Hikken Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 Vi brukte det til frøkna fra hun var 3-4 mnd og til sommeren hun fylte ett, da ble det for varmt. Fungerte kjempefint her, hun fant roen fortere, sov lenger og sparket ikke av seg dyna )
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #6 Skrevet 15. juli 2010 Oi, takk for svar, jenter! Dette hørtes kjempebra ut. Jeg har ikke tenkt å tjore ham fast, orker bare ikke den evige dyne-spioneringa. Var bare litt bekymret for om han kanskje kunne komme til å hate den, siden han liker så godt å turne i senga! :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #7 Skrevet 15. juli 2010 vi har brukt det på gutten i ett halvt år nå, han er snart ett år. Og kommer ikke til å slutte med det for han ligger veldig urolig og havner bare med hodet under dyna om han har det i senga. Vi binder ham ikke fast så han kan både komme seg rundt, sette seg opp og komme seg opp i stående i posen. Ungen godtok det fra dag 1 og er slik nå at han sovner fortere når han har pose på enn når han ikke har det (enkelte netter er jo veldig varme nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå