Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #1 Skrevet 15. juli 2010 hva skal jeg gjøre?? barnefaren til minse jenta mi på 2 år er umulig og samarbeide med, han er ikke til og stole på han har aldri penger, han stiller aldri opp for ungen sin det har han ikke gjort siden hun ble født. han stakk ifra oss ratt i 1-2 uker uten og si hvor og hvorfor, da han på slutten begynte og slå meg og bare stakk var utro mot meg fant jeg ut ettertid mens jeg var gravid og mens jeg lå på barsel, etter alt så kasta jeg han ut, og da ble han plutselig så intr i og ville ta ansvar for dattra si noe han ikke har gjort siden hun ble født.. etter alle episoder med han og alt jeg har vært igjennom med han så vil jeg ikke at dattra mi skal være alene med han. da jeg lå på sykhuset med sønnen min på 3 år ville han ikke hente dattra si eller ta noe ansvar så han sørget for at hun ble kaste ball rundt om siden vi var i en annen by og ikke kunne reise ut fra sykehudet, jeg måtte gå så langt så jeg melde han til barnevernet 2 ganger for jeg er så redd ungen min sin trygghet overnfor han. heldigvis støtter de meg i at jeg ikke skal levere fra meg henne uten tilsyn, men nå har jeg vært hos advokat og krever alene omsorgen for henne, det er 3 mnd siden sist han tok kontakt eller spurt etter datteren sin, han har ikke gjort noe for og ta noe som helst kontakt.. han kjøper ikke noe hun trenger, han ga henne ikke så godt som en jule gave. dette her tar innmari på meg for jeg blir så sliten av og tenke på jenta mi sin framtid da han også bruker det at vi nå har delt foreldre ansvar mot meg når det gjelder underskrifet på div.. jeg håper så veldig på at jeg vinner saken med og ha forelde ansvaret alene..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Du får ha lykke til! Håper du vinner, åsså kan du bare glemme han. Han er verken moden nok eller ansvarlig nok til å være en far og et godt forbilde for din datter.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 ja jeg prøver og glemme han og vi ha fred for han. vi har fler ganger prøvd med samvær i hjemmet, men har er ikke ment for og ha barn tror jeg. han sitter på mekklings møter og skal være så svær ennå han ikke bryr seg, huff. ja håper jeg vinner og kan få slippe alt træl og tull fra han.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Lykke til ;-) Du og lille jenta di fortjener et rolig og balansert liv uten han innblandet. Sender deg en god klem.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 ja og jeg har atpåtil en sterkt handikapet sønn som jeg trenger masse energi til, vi har hatt en liten rolig periode nå, men bare ett møte med han en time gjør meg sliten pga hans tulle meninger. men jeg håper det ordener seg snart jeg ønsker ungene mine ett stabilt og trygg framtid.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå