❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Har planer om sydentur til høsten og kunne tenkt meg en trille som går an å få inn som håndbagasje. Tøtta vil være ca 8-9 måneder...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 15. juli 2010 #2 Skrevet 15. juli 2010 Det skal vel godt gjøres å få noen trille som håndbagasje i Norge, men Titanium Breeze blir liten og vil gå som håndbagasje hos en del utenlandske selskaper.
-trollemor- Skrevet 15. juli 2010 #3 Skrevet 15. juli 2010 En lett paraplytrille skulle vel gå helt fint :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juli 2010 #4 Skrevet 15. juli 2010 Er det ikke quinny zapp som går som håndbagasje? Men om den er god vet jeg ikke.
BlåBlå Skrevet 15. juli 2010 #6 Skrevet 15. juli 2010 Zapp og Breeze blir like små sammenlagt, så hadde helt klart gått for breeze, som har tilnærmet full liggestilling. Men trenger du vogna som håndbagasje da ? Som, regel kan du trille den helt til gaten (bare få bagasjelapp når du sjekker inn) og levere den når du går inn på flyet.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2010 Mulig jeg ikke trenger den som håndbagasje, men de dekker vel bare skader på vognen hvis jeg pakker den i en sånn Prampakk eller? Er helt grønn, har aldri reist med barn før. Hvis jeg ikke skal tenke på å ha den i håndbagasje, hvilken er da best?
Gjest Skrevet 16. juli 2010 #8 Skrevet 16. juli 2010 Maclaren er god. Vi brukte vår trille hver dag i to år og den er fortsatt helt brukbar. Dessuten kan den legges flat til sovestilling, er lett å legge sammen etc. Virker kanskje litt skranglete, men kvaliteten er egentlig god!
BlåBlå Skrevet 16. juli 2010 #9 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har akkurat kjøpt en Peg Perego si. Den er kjempebra !!! Om du bestiller fra eurokids.net kan de levere direkte til hotellet, innen et par dager. Da slipper du jo ta vogna med den ene veien ihvertfall. Vi fikk vår levert på døra etter 24 timer.
Rødhette <309+<312 Skrevet 16. juli 2010 #11 Skrevet 16. juli 2010 Vi har Titanium Breeze, og er kjempe fornøyd iallefall :-) Kjøper du med adapter kan du bruke det til maxi cosi babysete.
Gjest Skrevet 16. juli 2010 #12 Skrevet 16. juli 2010 Titanium Breeze. Ikke så mange som blir like liten som den, og så får du med transportbag. Du trille vogna til gaten, putter den i bagen og sender den. Helt uproblematisk. Den har full liggestilling, relativt rimelig og veldig god å trille. Og så er den pen å se på og fås i mange lekre farger.
Pirkeanonym Skrevet 16. juli 2010 #13 Skrevet 16. juli 2010 Bugaboo Bee er fantastisk. Tror at det er den trillen som har best liggestilling. Kan kjøpe adaptor til bilstol også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå