Gå til innhold

Strålinger nedover rompa og beina, pluss krampefølelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere uker nå har jeg slitt litt med at jeg får smerter som plutselig kjennes som stråling nedover bak og nedover beina. Akkurat som ting plutselig svikter og det kjennes også som jeg får kramper på innsiden av lårene, i lysken. Kan det være babyen som presser på noen nerver, eller at hun bare presser seg nedover i bekkenet? Kan ikke helt huske dette fra sist gang, men det er mye jeg ikke husker tydeligvis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg er snart 38 uker på vei da.. :-)

Skrevet

Har kjent noe av det samme..og lurer egentlig på det samme....

Skrevet

jeg er ikke 100% sikker i min sak... men hos meg har det vært følgende..

Da jeg fødte sønnen min var første gang jeg kjente disse smertene..

(han ble født på 2 timer og virkelig skrudde seg ut av bekkenet.. dette gjorde intenst vondt i bekkenet og nedover beina) hadde ikkje kjent det før og har ikke tenk over det siden... før eg plutselig dette svangerskapet hadde en episode i uke 28... det var mye som skjedde, men for å svare på det dere lurer på.. snuppa hadde iløpet av helgen sunket veeldig nedover.. jeg fikk maserier eller falske rier,, (vi er litt usikre jeg og føden) men da fikk jeg skikkelig flashback til sist fødsel med ekstreme smerter på innsiden av hver rumpeball som strålte nedover beina.. det kjentes ut som om noen kløyp meg skikkelig hardt på samme plass på begge sider av innsiden av rumpeballene liksom og det strålte videre ned på innsiden av lårene .. dette er babyen som skrur seg veldig nedover ..

Skrevet

fikk fortalt av jm at det var nedpress smerter, og sammen med det jeg kaller maserier, kalte jm dette for premature rier så tidlig, også pga av at de hadde effekt. men ja.. håper dette var forstelig..

vankelig å beskrive smerten, men det er som du er støl x 100 muligens blandet med krampelignende greier... ganke ubehagelig smertefult!

Skrevet

Er vel det jeg tenker, at hun skrur seg nedover. Får vel bare være glad til, men det er så utrolig ekkel smerte!!

Fant forresten ut at det hjelper å sitte litt på pilatesballen når det står som verst på. Fant også en link på YouTube for en stund siden når jeg tenker etter, med øvelser for å hjelpe babyen nedover, kanskje jeg må finne fram den igjen nå da.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...