Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Jeg vil gjerne lese flere blogger:) Noen som vil dele adressen til bloggen sin? Min er: http://mywaynotyourway.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har, men blir halshugget her inne om jeg deler den:) Men, skal selvfølgelig sjekke ut din;)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 http://maritha83.blogg.no/ Tipper min blogg er kjekkest å lese for familien jeg
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Mariiitha! Var det ikke du som var søsteren til Tine? *mimre flere DiBår tilbake*
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #9 Skrevet 14. juli 2010 De får bare halshugge:) Da skal jeg lese bloggene deres jeg Den som spurte om jeg har barn, kan ikke se at tråden min her handler om det, så hvorfor spør du?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #10 Skrevet 14. juli 2010 Ehh, det må da være lov å spørre selvom tråden ikke handlet om det?! Lurte bare fordi du ikke skrev det i bloggen (hvor jeg så)...
ConsuelaBananaHammock Skrevet 14. juli 2010 #11 Skrevet 14. juli 2010 Haha, jo det er meg det! Søteste søsteren min som har flyttet til Nordland av alle plasser Men hvem er du?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #12 Skrevet 14. juli 2010 Jo det er lov å spørre, men de fleste spør fordi de tenker å kjefte over ett eller annet osv. Det står noen steder i bloggen, ja jeg har ett barn. Men jeg blogger meget sjelden om barnet mitt og har heller ikke bilder av ungen min der.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #13 Skrevet 14. juli 2010 Skulle akkurat til å skrive nicket ditt, for vi snakket visst såvidt sammen for en kort stund siden;) Kan ikke vise nicket mitt, siden jeg har funnet meg et nytt alias:P Haha http://lifeofina.blogg.no er meg;) Ja, sååå langt borte fra oss også, da! Men, hun lengter tilbake, og kommer vel gjerne dinglende om litt? Slik jeg forstår det;)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #14 Skrevet 14. juli 2010 Så smart jeg er! Kan jo bare skrive mitt gamle nick *silly* InaPetrineSnuppeline. Og NÅ blir jeg flau om du ikke aner hvem jeg er. For det forventer jeg ikke^^
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #15 Skrevet 14. juli 2010 Ok:) Blir bare så mistenksom siden det er "mange" her inne for tiden uten barn:P Om du er interessert bytter jeg gjerne høyrearmen min med din! Elsker tattoveringen din!
ConsuelaBananaHammock Skrevet 14. juli 2010 #16 Skrevet 14. juli 2010 Vet hvem du er nå ja Ja hun har planer om å komme hjem igjen til neste sommer, så da satser vi på at mannen hennes syns det er en like god ide' ) hehe.. Men hun & den vakre, vakre prinsessen hennes kommer til oss 9 August! Herrefred jeg gleder meg Langt vekk det er det, men vi kommer jo derfra hele gjengen (familien that is) så at hun valgte nord er ikke så rart.. egentlig... om man tenker hardt på det...
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #17 Skrevet 14. juli 2010 Good, good Tipper hun fiiint klarer å overtale han til å komme løpende til vår kjære heimbygd! =) Hun snakket om at hun skulle hjem, ja - etter Rock N Lol, dessverre... Kommer du der, forresten?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #18 Skrevet 14. juli 2010 Jeg forstår Jeg har vært her inne helt siden jeg ble gravid i 2006 Hehe, beholder den helst selv Tusen takk for det, har "designet" den selv
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #19 Skrevet 14. juli 2010 Flink du er:) Jeg har tenkt på en lignende selv, men gjerne en som dekker litt mer av armen;) Det blir enda noen år til;) Synes du er kul som som klarer å vise hvem du er, selvom du er blitt mamma! (Vet om alt for mange som la om stilen sin totalt med en gang testen viste positiv)
ConsuelaBananaHammock Skrevet 14. juli 2010 #20 Skrevet 14. juli 2010 Vet enda ikke om det blir Rock'n LOL på meg, en kompis av meg skal spille så burde jo komme! Kanskje jeg skal feire bursdagen min der? Ikke dumt, ikke dumt
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #21 Skrevet 14. juli 2010 Takk:) Høres bra ut det Sånt blir gjerne å ta noen år, man tar litt etter litt:) Min er ikke helt ferdig enda:) Trivelig at du synes det:) Jeg hadde en periode hvor jeg roet ned stilen veldig, helt til jeg begynte å føle meg ubekvem med å se ut som en annen enn den jeg var, da innså jeg at jeg burde kunne ha min egen stil fordi om jeg var mamma Det er som familien min sier, så lenge du trives med det så
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #22 Skrevet 14. juli 2010 http://snakk.klikk.no/flere_tema1/foreldre/b/wwwlammelretbloggno/default.aspx Jeg skriver om barn og har noen eksistensialistiske bloggposter, noen refleksjoner og jobber mot å ha godt språk. VELKOMMEN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå