Gå til innhold

Flere som er EKSTREMT utålmodig om dagene? Med 1 uke og mindre til termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg holder på å gå på veggene. Orker egentlig minimalt men klarer ikke å sitte stille heller for jeg må få tiden til å gå. Har en 2 åring hjemme som jeg må aktivisere da så dagene går jo egentlig fort. Men ikke fort nok:P Er såååå redd for å gå langt obver termin for jeg er så ufattelig lei. Og ikke minst sur:P Går utover de rundt meg. og tålmodigheten med den skjønne gutten min er jo minimal om dagene også..:/

Gikk 8 dager over med første og det var 8 forferdelige dager! har konstante kynnere om dagene og er så ufattelig trøtt og sliten. Kan liksom ikke forestille meg å gå slik i opp til 2 uker til!

Rosene som spådde Katta spådde at jeg fødte på terminen min som er på søndag da. hååååper virkelig hun har rett! Men vil helst ha NO!!

Måtte bare tømme meg litt. Kjeder meg sånn her jeg sitter alene i kveld også;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herreguuuud jaaaa! Kjenner meg igjen. Slik hadde jeg det de siste to ukene, og nå er jeg 5 dager på overtid!! :-( :-( :-( :-(

Skrevet

Åå kjenner jeg blir helt dårlig bare du nevner overtid:p. Får håpe det er din tur ganske snart da! det er så skjipt å gå slik.. jeg skal vel egentlig ikke klage før jeg faktisk går over termin.. Men klarer ikke å la være:P

Skrevet

He, he, nei men jeg skjønner deg godt. Har ventet og ventet jeg også slik, og blir så skuffet når det "aaaldri" skjer noe :-)

Skrevet

Ja ikke sant1 Å så blir d jo ikke akkurat bedre av at absolutt "ALLE" andrer føder:P Og d både en og to uker FØR termin. Både sin egen og min termin:P Bittert. hehe ;)

Skrevet

Åhh ja e så utolmodig! enda æ har den fine magen og deilige spark.. som æ sikkert har kjent før siste gang ganske snart... :( bare 2 daga igjen tel termin, men d e rart når man har venta, og venta på baby i månedsvis med kvalme, spying i 9 mnd og bekkenondta så e tolmodigheta tynnslitt på slutten..

Stakkars sambo og gutten våres, e nok litt over gjennomsnitte suur og grinat om dagen. kainskje ikkje så rart dæm rømme huset i kver dag. (nåkka æ syns e deiiiliiig, godt med tid førr sæ sjøl no på slutten)

Føle at "aille" føde før mæ... blir råsur når nåen som har termin etter mæ føde FØr mæ.. ka d ska bety liksom!!!??? hehe, frustrert fru til 1000 hær i gården!!!! men d kain vel ikkje være sååå mange daga igjen å vente no????

Skrevet

Jaaaaaaaa

Skrevet

oooohhhh ja... Ekstremt er bare forbokstaven, får jo ikke gjort noe fornuftig i det heletatt... Bare venter og har vondter som går over og som skuffer like mye HVER gang...arrrrrrr...

Men men skal sjekke "ståa" idag, snart bærer det avgårde til JM... Kanskje hun kan få fart på sakene... Krysser fingrene for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...