Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 å ha økt slimproduksjon under hele svangerskapet? Har så mye vann i munnen at jeg må spytte det i do hvert kvarter! Er det bare de første mnd, eller gjelder det heeeele svangerskapet? Blir kvalm
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Ei jeg kjenner gikk med ei lita bøtte i hånden gjennom hele svarngerskapet..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Hele svangerskapet? Herreguuud! Ingenting man kan ta eller spise heller for å få det til å slutte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå