Gå til innhold

UL IDAG :-)


Gull klump 2 :-)

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅÅ.......Lille nurket til mor!!!! Helt perfekt, er så deilig å se.....men også så rart....for merker jo ikke stort annent enn kvalme...å der ligger tassen og sparker,slår,hikker og strekker seg.

Helt fantastisk!!!

 

Vi valgte å ta ul tidlig også fordi mellom uke 11 og 14 kan de måle nese benet og nakke fettet for å bekrefte om barnet er skapt med noe form for hjerne skader/mongolid.

Jeg hadde elsket barnet uansett men ville være klar over hva som ventet meg om det var noe slikt.

Vi var 12 +2 idag å fikk ny termin 24 januar istedet for 29....større sjans for å bli i Januar klubben...he he

 

Å så var det mest sannsynlig et gutte foster....da blir det masse "testo" i huset vårt meg og 3 gutter......han ene er vel en mann da.....:-)

 

Bliiiir så gøy detta her!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt :) Da vet du iallefall at det faktisk er en liten en der og kan glede deg over å være gravid selv om du ikke kjenner noe enda :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jeg :-)

Geir Tveit er suuuper hyggelig, gir godt med innfo å du får bilder og dvd til senere minner.

Vanlig og 3d koster 950.- men sååå verdt det!

Gjorde det med forrige gutt unge oxo, det er noe å se på senere for barna oxo.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var der i 2005. Er så usikker på om jeg skal til nøtterøy ul klinikk eller "meg og magen"... !?

 

Noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på kvinneklinkikken (meg og magen) og var veldig fornøyd med legen. Jeg var på tidlig ul i uke 8 og fikk høre hjertelyd + se en "liten klump". Han var fink til å informere og svarte godt på spørsmålene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...