Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Jeg og samboeren min hadde av flere grunner ikke sex mer enn 2 ganger denne mnd og tror det var dagen før EL.... Begynte å tenke på om kanskje ikke sædcellene i pungen ikke lenger var levedyktige når det hadde gått så lenge som 3 - 4 uker siden sist samleie....? Er jo slik at sædcellene inni kvinnen lever opptil 4 dager.... Huff, dette ble et litt teit spørsmål, men tenker på så mye rart om dagen Er det noen som har blitt gravide ved å ha sex bare 1 - 2 ganger på 1 mnd??
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 jeg ble gravid den mnd vi kun hadde sex en eneste gang. Og det var noen dager etter mensen. Husker det veldig godt..
Gjest ->>- Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Sædcellene fornyes hele tiden, det har ingen betydning. Og ja, det er rimelig mange som har blitt gravide ved bare ett samleie. =)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Hadde 1 samleie iløpet av 4 måneder (tørketid;) og ble gravid
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 ha ha denne MÅ jeg bare svare på. Forrige gang vi hadde sex var i 2008 - resultat = tvillinger Har hatt sex en gang siden (14. juni 2010) og hoppet av i svingen - resultat?= gravid igjen Altså sex 1 gang på 1,5 år og jammen beit det seg en luring fast igjen gitt (UL i morgen gir svar på om det er en eller flere denne gangen)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Han har nok garantert runka innimellom også, så det er ingen fare!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Det er jo dem som gjør noen gravide første gang dem har sex, så. Ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå