Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 Lurer du på hvor mye folk betaler i skatt eller lurer du på hva de har i lønn før skatt? Kanskje jeg betaler 1000 kroner mer enn deg i skatt, da blir det vel litt feil å se på hva jeg har utbetalt? Jeg har ca 25.000,- i måneden før skatt, utbetalt blir det mellom 19 og 20 tusen.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har ca 18-20tusen utbetalt. Betaler 36% skatt.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Jeg lurer på hva dere har etter skatt ja Beklager at jeg ikke utdypet spørsmålet mer. Men hvor gamle er dere og har dere jobbet der lenge? Jeg har søkt på en fulltidsstilling i butikk nå, men siden jeg ikke har så veldig mye erfaring fra butikk tidligere (utenom ekstrahjelp et par år ved siden av skole) så er jeg usikker på hvor mye jeg vil få utbetalt. HI
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har også ca 25000 før skatt. Bokhandel.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Tarifflønn med full ansenitet (alder spiller også inn, ikke bare erfaring) er ca 25.000,- før skatt. Om du får noe ansvar kan du få tillegg i lønn for det. Hva du kommer til å få utbetalt kommer jo ann på om du betaler 23% eller 36% skatt....
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #7 Skrevet 14. juli 2010 Du kan få høyere lønn ved å ha jobbet på kontor f.eks osv så det er bare å ta med all den erfaring du har. Jeg har jobbet i butikk i ca 5 år da. 154,5,- i timen + UBtillegg. Går etter tariff, så litt vanskelig å si hva du får.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #8 Skrevet 14. juli 2010 Jeg har tilsammen jobbet 4 år i butikk tidligere. Men 3 av årene var kun ekstrahjelp (og selv om jeg til til tider jobber fullt som ekstrahjelp også, i ferier og slikt) så har jeg ikke det på papiret. Det siste og fjerde året jobbet jeg 80% vikar som nestleder. Tror dere noe av dette kan telle slik at jeg stiger litt på i lønn? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå