Gå til innhold

Noen som bruker TRUXAL???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med angst og tar derfor truxal 15mg om kvelden for å få sove. Men har det siste halvåret hatt uvirkeligfølelse/ut av deg selv opplevelse hele tiden.Håpe du forstår hva jeg prøver og beskrive. ikkje så lett og forklare. Har du det slik??? Bør jeg prøve noen andre tabletter heller for få sove?? Tenkte jeg skal snakke med legen min neste legebesøk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Truxal er kraftige saker, har du prøvd noe litt "roligere" som Sobril eller valium?

Skrevet

En bekjent av meg har brukt det og han sa han ble fullstendig slått ut av det. Helt borte vekk og kjempefjern. Men fungerer jo sikkert forskjellig på folk.

Leger er ikke så restriktive med å skrive ut Truxal pga det er klassifisert som et c-preparat, dvs at det ikke er noe særlig tilvenningsfare ved det, som det er ved bruk av f eks Sobril og Valium.

Men disse medisinene fungerer kanskje bedre mot angst hvis det er det du først og fremst sliter med. Ville hørt om du kunne prøve en annen medisin, ihvertfall for en periode og se om du får det bedre? :-)

Skrevet

Truxal er et c prep, de du foreslår er b preperater.

Så i medisinsk forstand er ikke sobril eller valium "roligere" enn truxal...

Skrevet

Truxal = "apedop" på lik linje med Nozinan..

Skrevet

Noe roligere? Og du spør om hun bruker sobril eller valium? Den er ikke vanedannende som sobril, vival, stesolid, valium osv.

Skrevet

Jeg bruker både Truxal og Seroquel.

Seroquelen slår meg helt ut, men den tar jeg flere ganger for dagen.

så den overvinner nok Truxalen litt. Er som du sier, en uvirkelighetsfølelse. Jeg føler jeg bare "er" liksom.

Men har tatt Truxal uten Seroquel, og da brukte jeg den til å få sove. Siden jeg ble så ufattelig rolig og sløv av den. Men jeg likte egentlig den "rusen" jeg fikk av den jeg...

Men, snakk med legen din:)

... Har forresten aldri tatt mindre enn 30mg, jeg.. Merkelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...