Gå til innhold

Et forhold eller bare sex?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på med en i et halvt år.. Er så usikker på hva han er ut etter nå..

Nå i ferien spør han om jeg savner han og slikt... Mens i dag var det myyye sex prat på han. om jeg hadde tid til det når jeg kom hjem for en dagsvisitt bare.. Skal også dra å spise middag sammen har vi planlagt.. Er menn bare slik? eller er det opplagt kun sex som er i hans tanker tro?..

Og ja jeg burde snakke med han..Men føler også jeg burde ta tiden til hjelp og ikke "mase" for mye om slikt i starten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har pøka på noen i et halvår uten å få avklart hvorvidt det er bare en pulegreie, og så snakker du om å ta tiden til hjelp i starten? Heh. Snakke sammen, snakke sammen.

Skrevet

Du må nekte ham sex før han har båret deg over dørterskelen, inn til bryllupsnatten.

Skrevet

Jeg tipper at han ikke er forelskt i deg!

Skrevet

Ok. Var dumt av meg å legge dette ut her på dib.

HI

Skrevet

Hvorfor mener du at det var dumt å legge det ut her? Det høres unektelig ut som denne fyren er ute etter sex og ikke et forhold - dvs, ikke er forelsket i deg. Men, det er klart, du kjenner fyren, ikke vi...

Skrevet

Sånn var min mann også, i starten. Nå er han ikke sånn lenger :)

Skrevet

Prøve å svare seriøst:

Ett forhold er vel basert på mer enn bare å like å tilbringe tid sammen? Sex inkludert... Det må vel være lov både å savne å tilbringe tid sammen med deg, og sex? Jeg oppfatter det slik at dere har hatt sex i det halvåret du har "holdt på med han".

Det er vel rimelig naturlig for begge kjønn å også ha dager hvor "fokuset er sex"? Du er både invitert på middag, og sex... bedre kan det vel ikke være?

Er du redd for at han ønsker å være mer enn en "kompis"?

Forstår ikke problemet ditt egentlig....

Skrevet

Mange menn som har fobi mot å snakke om følelser da.. Så det letteste er bare å spørre han rett ut tror jeg så får du hvertfall svaret du trenger selv om det kanskje ikke er det du vil ha...

Skrevet

Takk for svar!

Jeg er bare så innmari forelsket at jeg skal ikke greie å samle hode mitt.. Er litt sjenerte begge to også... Er vell bare å mote seg opp til å ta den samtalen..Må jo komme før eller siden uansett. Er bare redd han ikke vil innlede noe forhold...

HI

Skrevet

Eksen min og jeg holdt på frem og tilbake i 6 mnd før han spurte om han kunne få være kjæresten min :P

Han kan kun ha puletanker men han kan og ha forholdstanker. Det finner du bare ut ved å snakke med han.. Vi kan ikke vite noe her inne ;)

Skrevet

Etter et halvt år er det på tide å spørre han hva han egentlig vil! Hardt og brutalt, kanskje, men da slipper du å lure og kan gå videre hvis han kun ser på deg som en sexpartner. Såpass kan man faktisk kreve av en voksen mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...