Snappie Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 1 uke i dag fra eggløsning. Kjente mensmurring og stikninger i hele går ettermiddag. Testet negativ i ettermiddag. IKM 22.juli... På RFSU`s graviditetstester står det at man kan teste tidligst 1 uke før IKM.
Snappie Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2010 Jeg er nok VEEEELDIG tidlig ute med testen ja... ok. Får smøre meg med tålmodighet. Egget festet seg jo ikke før i går ettermiddag...Så det må jo få tid til å produsere hcg... Hm... jeg snakker som om jeg er gravid...Spennende...
AO3 Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 Du er nok veldig tidlig ute, ja! I tillegg er det noen som produserer hCG veldig sent, selv om de er gravide. Dvs at de først får positiv test ganske lenge etter IKM. Lykke til!
Elviraen Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Hei hå!!!!! Jeg har IKM 23 juli, har en liten en på 1 år... så dette er 1pp....har egentlig ikke troa, siden vi har vært ute og reist å atpåtil lite søv, å mye tube å vannskikjøring å slik men blir jo til at man prøver å kjenne etter tegn! Du testet fortidlig, det står tidigst en uke før, men hos 98% av kvinner er ikke HCG nivået høytnok før tre dager før ikm, ho de fleste et det høytnok dagen mens skulle kommet, og hos noen få et det ikke høyt nok for ukene etter mens..... sist tok jeg testen dagen mens skulle komme, fordi den ikke kom, å det var på første forsøk. Men jeg lurer på noe: kan man ha utflod i ukene man venter på mens om man er gravid? har utflod nå, IKM som sagt den 23 juni, men er veldig usikker om jeg hadde det sist!? dette er veldig spennende..... gleder meg til det nermer seg mens!!
InsomNina Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Du må nok bare vente ja. Jeg tok test 2 dager før IKM (en slik RFSU test) og den ble negativ. 3 dager sener (1 dag etter IKM) ble testen positiv! Så her er det vel ingen fasit.. det sikreste tegnet er at mensen ikke dukker opp vil jeg tro. Og da er det bare å begynne å teste Ang. utflod merket jeg mye av det i ukene før mensen skulle ha kommet, så det kan sikkert være et tegn Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå