Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #1 Skrevet 14. juli 2010 Eller eg eller je eller i eller æ eller hva personlig pronomen er hos dere?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #2 Skrevet 14. juli 2010 hehe, min sier bare jæi han, sier ikke navnet sitt, har heller aldri gjort det. Han er 2 år gammel. Sier feks "Jæi sitte fanget" (dog veldig uklart siden han er litt treg i språkutviklinga) Jeg har prøvd å få ham til å si navnet sitt, men det gjør han bare ikke :/ Kanskje når han blir eldre og flinkere til å uttale lyder??
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #3 Skrevet 14. juli 2010 har en som har sagt jeg hele veien ( eller Eig som han sier) men når noen spør hva han heter, så kommer hele navnet og begge etternavnene (3år)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #4 Skrevet 14. juli 2010 Vår jente har akkurat begynt å si "eg" isteden for å omtale seg selv med navnet sitt, og nå er hun 2 år og 1 mnd
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #5 Skrevet 14. juli 2010 noen flere? Jenta mi er 2 år og 5 mnd og bruker fortsatt navnet sitt ... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå