Gå til innhold

Er så lei trøblete bf:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har planlagt ferie i 6mnd. men nå vil han ikke levere barnet tilbake til avtalt dag og nekter meg og barnet å reise:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, dersom han ikke leverer tilbake barnet i henhold til avtalen, kan du i verste tilfelle få politiet med deg å hente barnet selv. Og han har overhode ikke lov å nekte deg og barnet å dra på ferie med mindre han har håndfaste beviser på at du har planer om å kidnappe barnet. Og bare så det er sagt, det at han holder tilbake barnet fra hovedomsorgsgiver kan regnes som kidnapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes for en far.

Hadde kontaktet politiet og rådført meg med de, og barnevernet i tillegg om det ender at du ikke får barnet når du skal. Håper barnet ikke er så gammelt at det skjønner noe ut av dette.

Politiet syns jeg uansett du skal kontakte for å få dette loggført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal dere være borte?

Jeg er så redd for å ende opp med å få det sånn i årene som kommer.. Min eks bråker om alt. Han mener jeg tar fra han samværsdager hvis jeg tar ferie. For noen tragiske fyrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 8år. Vi skal være borte i 3 uker så bf har fått 3uker ferie med han. Rettferdig må det være.

Sitter nå bare og venter på om jeg får han tilbake til avtalt tid.

Av og til angrer jeg på at jeg i det hele tatt oppga han som far :S men vet at det beste for barnet er å ha kontakt med sin far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...