Gå til innhold

mastercard?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få seg et mastercard , som har litt "mildere" betingelser en banken ??

Blakk ja , og begynner å bli rimelig desperat ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cresco

365Privat

Re:Member

Santander Consumer Bank

Er bare å google det så finner du MASSE:) Lykke til!

Skrevet

takk takk ;)

Skrevet

Jeg vil bare si at selv om banken har strenge betingelser så er det nok likevel banken som er best å velge. Disse andre selskapene gir blaffen i hvor mye kreditt de gir deg og det er altfor lett å havne i en gjeldskrise. Banken begrenser automatisk hvor mye du kan få, men selv de vil gjerne øke kredittgrensa de fra tid til annen for da kan de tjene mer penger.

Skrevet

jeg vet det , men banken var ikke så hjelpsomme akkurat ... ;)

så da får jeg prøve andre alternativer ;)

Skrevet

Ringer det ingen bjelle når du ikke kvalifiserer til mastercard i banken?

Det er nok pga din likviditetsgrad HI, og er du i krise nå så vil det bare bli verre hvis du får deg kreditt hos f.eks GE eller Citibank f.eks som har skyhøye renter og dårlige avtaler.

Skrevet

Må nok si meg enig med Lillegull og nurket her...skummelt med slik kreditt som tilbys gjennom for eks GE eller Citybank...ingen god løsning dermsom man ikke vet at man har muligheten til å betale tilbake alt man bruker før det påløper høye renteutgifter. Ser desverre daglig hva som kan bli følgen av slik kreditt...håper det kan ordne seg på annen måte for dere. Hva som gjør at det er krise nå da? Er det noen mulighet for å få til avbetalingsavtaler eller utsettelse av lån/krav dere har så dere kan komme dere ovenpå igjen?

Skrevet

Nå var det vel ikke det som var spørsmålet da.

Skrevet

Er nok ikke noe verre enn at ho mor vill ut å shoppe litt ;) Er jo salg i ver eneste butikk her jo ;) og etter 3 tette svangerskap og 20 kg ned i vekt , skriker det i hele kroppen etter nye klær ...

Men problemet er at jeg ikke har hatt inntekt på 4 år , å derfor er ikke banken så intressert i å gi meg noe.

Har i teorien penger nok til huslån , billån , regninger , mat , sydentur m lommepenger . men ikke så mye tilovers etter alt dette er betalt... kællen har flere mastercard. Men klær var vist ikke noe man skulle kjøpe på kreditt gitt ;)

så derfor tenkte jeg att jeg skulle ta saken i egene hender da vettu ;)

siden jeg nå endelig har startet i jobb igjen ( og ikke vill ha noe stort problem med å betale ut 10000 på noen mnd ) Men det hjelper jo ikke når Salget er NÅ og lønna ikke kommer før om 1 mnd ;) ;)

Skrevet

bare husk at om du handler klær for 10.000 og planlegger å betale tilbake over noen mnd koster det adskillig mye mer enn 10.000. Da kommer skyhøye renter i tillegg!

Og salg er det faktisk hele tiden...

Skrevet

Halloooooooo!!!

Jeg spurte ikke om finansielle- råd , jeg spurte om noen har peil på hvor jeg event kunne søke ;)

Men takk for svar , mastercard hos remember er herved innvilget , på 10000 ;) så nå skal ho mor ut å shoppe ;)

Takk for tipset

Skrevet

vi sier det bare fordi vi er glad i deg vet du ;-)

Skrevet

Hoho :=) Lykke til med shoppinga på salget, som slett ikke kommer til å være salg alikevell, ref. hva de over her allerede har kommentert og informert deg om...

Og heia gubben din sier bare jeg...... Her sliter jeg nemlig med at gubben er veldig gla i å benytte mastercard'en i tide og utide....

Skrevet

Har 40 dager rentefritt, og om førti dager har jeg fått lønn og forhåpentligvis betalt ut i allefall halvparten av summen .. ;) Så blir nok ikke så ille mye dyrere ;)

Man skal ikke bruke master i tide og utide , men vist man "låner" penger derfra og betaler di tilbake igjen uten at det begynner å forrente seg så ille , så burde det ikke vere noe problem syns jeg da ;)

Men det er min mening da ;)

Skrevet

Nei da, det går enda an når man har disse 40 dagene. Det er bare det at mange glemmer å betale ut, og da begynner monsterrenta å løpe. Vips så er lånebeløpet mangedobblet. har selv master, men i hovedsak til bestilling av reiser siden vi får reiseforsikring og avbestillingsforsikring ved at vi benytter mastern til å betale. 2 sekunder etter at mastern er belasta, føres beløpet over fra lønnskontoen. Man blir faktisk råda til å bruke kredittkort i utlandet, og ved handling på nett. Grunnen er at dersom man skulle bli svindla, så erstatter kredittkortselskapet tapet siden det ikke er dine egne penger du bruker, men deres. Visa er mye vanskeligere på sånne ting. Men her må man jo huske å kun bruke det man har og kan betale tilbake før renta løper. Så kredittkort kan være en smart ting å ha i lommeboka også :=)

Skrevet

Det der tenkte jeg oxo... "Skal betale fort tilbake" "Skal bare låne litt igjen"...

Og vips satt jeg der med øket kredittgrense, og flere kredittkort... Mye vil ha mer, og det ser jo så enkelt ut... Hahaha... Er det VERSTE jeg har vært borti, og jeg fraråder alle på det sterkeste å ta opp slike lån... Det baller fort på seg, og tilslutt så betaler man så mye, mye mer på det lånet, enn hva man hadde gjort om man bare hadde spart seg opp penger til det man trengte istedet...

Skrevet

da faåar vi håpe jeg har litt større selvkontroll en deg ;)

He he

Tror ikke det er så farlig , siden jeg begynner å få inn en grei mnd s lønn igjen om noen uker , så da trenger jeg det ikke lenger ;) har andre master vi bruker til syden osv ;)

Skrevet

Okei, det er jo ditt valg så.. Lykke til! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...