Gå til innhold

Trenger hjelp... (Litt lang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk provera av ivf legen min for jeg hadde blødning i 40 dager. Fikk da beskjed om at dette ikke skulle stoppe blødningen men gjøre den mer effektiv. Mensen sluttet ca 4 dager etter jeg begynte på denne. Ogjeg fikk mensen igjen 6 dager etter dette. Mensen startet son smått og har tatt seg skikkelig opp... Jeg har nå brukt 2,5 pakker nattbinn på 2 dager og har sinnsyke smerter. Jeg blør mere og har større smerter enn jeg hadde etter fødselen på sønnen min for 3,5 år siden. Mitt spørsmål er da, er dette normalt når du har gått på provera? Eller skal jeg ta kontakt med legen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

i fjorsommer lå jeg på sykehuset med ei som hadde samme problemet som deg, hun dro til gyn og fikk innvendig ul og etter dette fikk hun en utskrapning og ble normal igjen om man kan kalle det det. hehe

hun viste ikke hvorfor,

men i noen tilfeller kan man jo bli gravid å abortere uten at man vet det, og kanskj ehenger det igjen noe, og da trengs jo dette, så syns det er rart om du ikke har fått ul om du har hatt det så ille.

jeg fo min del mistet nesten mensen etter fødsel, så nå når vi skulle prøve på en til var det ett skudd i mørke, men det gikk nå på første forsøk,

ta kontakt med legen din så slipper du varige skader:D

du har ikke spiral da?

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke er gravid. Har ikke hatt el på over 2 år. Var oxo til gyn ul før jeg fikk provera, det jeg lurer på er om det er normalt å "foss"blø når du har tatt provera?

Skrevet

nei er jo normalt at denne skal stagge det, men jeg ville tatt kontakt med legen og kanksje legevakta også, for slik du beskriver får jeg intrykket av at du mister en del blod, og dette er jo helle rikke sunt for deg,

men egentlig er det jo bare gutter som kan være ''blødere'', men 0,002% jenter kan oxo få dette, kanskje du er en av den lille prosenten?

har du fått undersøkt det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...