Gå til innhold

Sulten!


manina♥♂ ♀ ♂♥

Anbefalte innlegg

Jeg er så sulten konstant! holder på å sulte i hel,så lager jeg meg mat (klarer kansje spise halvparten av det jeg har laget til pga kvalmen),så går det ett kvarter så er det like ille igjen!

Spiser hele dagen føles det som..

Andre i samme situasjon?

Fikk anbefalt av ei jeg kjenner å kjøpe nutrilett bars,ringte importøren og de sa det var helt ok å spise (men ikke å bruke som slankemiddel når du er gravid da så klart),så tenkte jeg skulle gi det et forsøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei har det akkurat likens..sulten hele tiden..går max en time eller to så er jeg like sulten igjen,våkner gjerne på natten og er skrubbsulten...sovner jeg ikke fort nok så må jeg stå opp og spise:-S må begynne og gå tur eller s så blir jeg jo seende ut som en julegris rimelig kjapt...:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkurat samme måten,må spise mat hele tiden, å må bestandig ha noe i munnen å bite på!Hvis jeg akkurat har spist middag å føler at jeg er sånn noen lunde mett,da er jeg like sulten igjen 15-20 minutter etterpå,må da hive inn på et eple,eller frukt eller spise noe mer.Skal sies at jeg har gått ned i kilo,men hvis det fortsetter sånn triller jeg bortover ganske snart.

Utenom det må jeg stå opp på natta å spise,er så irriterende for man får jo ikke rikelig nok søvn å da,er jeg sliten hele dagen....blæh!

Må jo ha matpakke i veska uansett hvor man går...hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sånn var jeg i forrige svangerskap. spiste hele døgnet. på jobb spiste jeg hvert friminutt, hver fritime, enten sotre baguetter, skiver, frukt, UBEGRENSET! Ikke så ille denne gangen, iallefall ikke på samme måte. Men må ha to måltider på ettermiddag/kveld. Ellers er middag i 17tida nok, nå trenger jeg mat rundt 8-9 på kvelden også. Er mer sulten på dagen også, men spiser ikke unormalt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser mye jeg også. Klarer ikke lage mat selv fordi da mister jeg matlysten, men er skrubbsulten likevel, Skikkelig frustrerende. Spiser kanskje rundt en gang i timen og har faktisk tatt av litt. Synes det er litt rart siden jeg ikke sliter med oppkast, bare kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg spiser i ett sett. Og fra jeg kjenner første tegn på at jeg er sulten, har jeg toppen en halvime på meg for jeg er så sulten at det går helt rundt for meg, som om jeg skulle gått en dag uten mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går rundt og er sulten og kvalm på en gang - utrolig frustrerende. Siden jeg er sulten, lager jeg meg mat, men sliter med å spise den for da er jeg kvalm. Begynner gå greit med brødskiver nå, men middagen er det værre med. Og i alle fall om det er masse blandet eller mange lukter. Samboern begynner bli litt oppgitt, gitt. Helst rent kjøtt og enkle grønnsaker til. Da får jeg ned noen biter. Kyllingen med pommes frites gikk ned på høykant i går. Var godt å være litt mett etter middagen:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten er fornavnet. Jeg synes jeg spiser og spiser, begynner å bli lei. En liten tur ut krever mye planlegging. Jeg innbiller meg at det ble veldig mye bedre fra rundt uke 14 sist gang, så håper på det nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg er også dritt lei denne spisinga. Ingen mat frister, men må jo ha noe.. konstant. Kommer til å trille frem mot jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrerende dette! godt jeg ikke er den eneste da:) Vi får håpe det går over snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Godt det er fler i samme BÅS!!! jeg spiser vel 5 ganger oom dagen...blir brå sulten og klarer ikke fungere,, godt jeg har en samboer som stiller opp sier jeg bare!!!

Men jeg blir jo like fort mett... er redd for kiloene ja... passe på hva en spiser..

Men noen som vet HVORFOR man blir så fort bråsulten?

Kanskje dumt spørsmål.. men jeg er helt "ny" jeg altså..

Når jeg først spiser blir jeg veldig fort mett, så er jo ikke mye av gangen en eter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...