Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Go kveld godt folk. Hmm sitterher og tenker litt jeg har i det siste hatt en ganske tung tid sykisk. Blitt sykemelt, pga jeg har ikke vært i form eller følt meg noe bra. Har hatt mensen etter brettet også. På mandag når jeg begynte på jobb igjen etter sykemeldingen følte jeg meg utroli sliten og ikke lyst på mat. Ble faktisk også veldig svimmel i lunchen. Etter jeg hadde spist var alt som normalt igjen. Men da trsdagen kom gikk det 1 time på jobb, begynte kl 12 så hadde hatt meg enn hvil tiligere når hu litla mi kvilte 1 gang. Kjenner liksom kroppen er så sliten.. Men uanset på jobb da så jikk det en time før je var nødt og gå og sette meg for jeg ble liksom så svimmel igjen, noe jeg ikke opplefte med det 1 svangerskapet. Så tfor jeg svima av rett og slett. Reiste til legevakten etter på fordi jeg var så sjelven i hele kroppen og dødskvalmen. Eneste de sa var laft blosukker og høyt blotrykk til meg og være liksom.. I dag er. Jeg hjemme fra jobb med sykemelding igjen, legen tok masse prøver men de får jeg ikke svar på før fredag. Er så utrolig slapp og trøtt. Faktisk vont helt nede i magen på venstre side med enn form for stikkende følelse og har masse utflod.. Er liksom kunn ei uke til jeg skal ha mens følge brettet men begynner og lurer nå for jeg har nå glemt pillen mer enn en gang og tatt to dagen etter.. Noen som har erfaring om noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok test nå nettopp og den va vist negativ selv om jeg egentligt ikke skal ha. Mensen før neste uke så er jeg fremdeles så uggen i kroppen. Begynner liksom og tro jeg er gravid men testen viser at nei jeg er ikke det. :/ både lei og lettet men er ganske sikker på at jeg kan. Være, selv om jeg går på p-piller?

Skrevet

Det kan faktisk hende. Jeg ble gravid i fjor på nuva ringen, men fikk spontan abort like etter at jeg fant det ut. Du bør nok gå til en lege og få det skjekke ut.

Skrevet

har vært hos lege men har ikke fått svar hos legen enda.. føler meg så snodig i hele kroppen.. :/ hvordan fant du det ut når du gikk på p-pilla?

Skrevet

hei igjen

Nuva ring er ikke p-pille, det er ring som puttes oppi skjeden og skal være der i 3 uker. For så å ha en ringfri uke med mensen. P-pilla og nuva ringen er nesten akkurat det sammne. Jeg hadde samme symtomene som en gravid person. svimmelhet, konstant trøtt og sliten. noe halsebrann. Vondt i magen.

Håper det ordner seg for deg :)

Skrevet

svimmel er jeg ja det kan jeg skrive under på kommer med enn gang jeg begynner og stresser litt, er konstant trøtt og sliten. i dag før jeg tok meg ett bad var jeg på do og tissa og på papiret da jeg tørket meg va det litt rød farge i. ikke mens men enn form for spotting ville jeg kalt det. å har enn del murringer. virkelig lyst på alt muligt i dag. men som sagt vet ikke om jeg ska la være og ta p-pillen frem til jeg får svar, toppen mandag da. da skal jeg begynne på sukkerpillen så er liksom ikke så farli nå uansett ville jeg sagt.

off ble litt lei meg og når jeg så den negative testen, er LITT varpesyk for tiden :P så hadde uansett blitt veldig glad :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...