Gå til innhold

Jeg har lyst å forandre mannen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han trenger ingen plastisk operasjon eller andre drastiske helomvendiger, han er fin som han er. Ikke trenger han å kutte navlestrenger fra moren sin, eller bli mer handy. Han er smart, og har god sosial intelligens.

Men går det an å dra han opp av sofaen??

Blir lei meg når han aldri gidder noen ting fordi han enten kommer fra jobb, har sovet dårlig på natten, vært ute på byn kvelden før eller rett og slett ikke orker. Og det er nå en ting.

Men når han aldri gidder å finne på noe med barna?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud så godt det er med innlegg som minner en om at man selv har en suuuuper pappa til barna sine.

I vårt hus tar far styringa og passer på at vi får mest mulig utetid, at barna får avkobling og ro, at de får passe mengde TV og tar de med på masse "forskning" og "ekspedisjoner". Barna er bare 4 og 1 år ;-)

Han har lært 4 åringen bl.annet å lese, skrive, om insekter og planter og om jorda og alle planetene.

Hørt et stille øyeblikk(da hun var 2,5 år : "pappa, kan du ikke lære meg noe"

(sorry for skryteinnlegg, ble bare litt revet med;-)

Skrevet

du må nesten bare be han skjerpe seg, si at det er noen barn som savner at pappa interesserer seg, vil han virkelig at barna skal bli voksne og si at nei pappa brydde seg aldri om oss?

Skrevet

Da sender jeg mannen din på hardtrening hos dere! :)

Skrevet

Hvis du bare tar bort tven, kanskje det hjelper? Eventuelt fjerner soffaen og sier han må gjøre seg fortjent til den? ;)

Skrevet

Kanskje jeg skal alliere meg med noen som kan hjelpe meg å flytte sofaen og tv'en? Smaaart! =D

Men, seriøst. Jeg tenkte det ville gå over da barna ble litt større, men jeg synes det bare blir verre og verre, jeg! =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...